Umetnička kampanja modne kuće Jacquemus

Simon Porte Jacquemus unosi jedinstvenu dozu kreativnosti u novoj prolećnoj i letnjoj kampanji, zamenjujući tradicionalan modni photo shoot sa slikama na platnu.

Prolećna kampanja brenda je u bukvalnom smislu jedan umetnički rad. Osnivač i kreativni direktor Simon Porte, angažovao je njujoršku umetnicu Chloe Wise kako bi ilustrovala novu liniju i istaknute dizajne. Neočekivano, kampanja u vidu naslikanih slika prikazuje rtw dizajne i aksesoare koji čine esencijale prolećne i letnje mode.

Kolekcija nazvana „La Riviera“, inspirisana je sunčanim francusko-mediteranskim mestima, pa tako linija donosi lepršave haljine, strukturisane cipele i mini aksesoare koje smo navikli da viđamo u Jacquemus linijama.

Pogledajte kako izgleda prva predstavljena slika kampanje!

V.R.

foto: Jacquemus/Chloe Wise

Pročitajte još

Pročitaj još