Harper's Bazaar Srbija

Dizajner Dries Van Noten napušta svoj brend

Nakon četiri decenije, objavio je da se povlači iz svoje modne kuće.

Dries Van Noten je najavio da se povlači iz svoje modne kuće koju je vodio skoro četiri decenije. Belgijanski dizajner otkrio je da želi da se fokusira na druge stvari i da se oseća spremno da novoj generaciji talenata pruži priliku da unesu svoju viziju u brend.

“Želim da preusmerim svoj fokus na sve stvari za koje nikada nisam imao vremena”, rekao je Van Noten. “Pripremao sam se za ovaj trenutak neko vreme i osećam da je vreme da ostavim prostora novoj generaciji talenata da unese svoju viziju u brend.”

Van Noten je lansirao svoju kuću 1986. godine, počevši sa muškom odećom, a kasnije se proširivši i na žensku konfekciju. Osvojio je različite prestižne nagrade i oblačio neke od najpoznatijih žena na svetu, uključujući Cate Blanchett za Oscar 2008. godine, Michelle Obama tokom njenog boravka u Beloj kući, kao i zvezde poput Tesse Thompson, Kirsten Dunst i Rihanne, koje su se odlučile za njegove upečatljive printove.

Dizajner će prikazati svoju poslednju kolekciju za kuću tokom muške sezone proleće/leto 2025. godine. Ženska SS25 kolekcija “će biti napravljena od strane mog studijskog tima sa kojim sam veoma blisko sarađivao tokom svih ovih godina”, rekao je. “Imam puno poverenje da će obaviti sjajan posao.

“U odgovarajuće vreme, objavićemo dizajnera koji će nastaviti priču. Međutim, ostaću uključen u kuću koju toliko cenim.”

Van Noten je prodao većinski udeo u poslu konglomeratu Puig 2018. godine, i tada je ostao na funkciji glavnog kreativnog direktora, kao i predsednik borda. Verovatno će nastaviti da obavlja ovu funkciju i ostati manjinski vlasnik u poslu.

“Poštujemo Driesovu želju da se povuče, nakon izuzetne 38-godišnje karijere u modi”, dodao je Marc Puig, predsednik i generalni direktor Puiga. “To je posebna čast za Puig da sada bude poverenje sa očuvanjem njegovog nasleđa u budućnosti, i jedinstvena odgovornost koju ćemo ceniti dok se otvara novo i uzbudljivo poglavlje kako za Drisa tako i za brend.”

Foto: Profimedia

Najnovije