Harper's Bazaar Srbija

Google olakšava virtuelno testiranje proizvoda za lepotu

S obzirom da “karantin” traje više od šest meseci, jasno je da smo ove godine proveli više vremena kod kuće nego bilo gde drugde. Kao rezultat, većina kupovina sada se odvija putem interneta.

Google je, kao tehnološki gigant kojeg svi poznajemo, odlučio da malo poboljša iskustvo online kupovine lansirajući novu virtuelnu alatku za isprobavanje. Preciznije, Google je najavio partnerstvo sa ModiFace i Perfect Corp za lansiranje alata koji omogućava virtuelno testiranje beauty proizvoda za najbolju moguću kupovinu.

Od 17. decembra svim ljubiteljima lepote pruža se priliku da isprobaju i uporede nijanse ruževa, senki i mnogih drugih proizvoda poznatih brendova, poput L’Oreal Paris, MAC i Charlotte Tilbury, putem aplikacije Google Shopping.

Većina brendova prilagodila se novom stanju stvari lansiranjem sopstvenih usluga. Na primer, M·A·C Cosmetics nedavno je „lansirao“ novu funkciju video-poziva, gde svaki kupac može besplatno komunicirati sa M·A·C šminkerom, ma gde se nalazio, i dobiti savete za nijanse koje mu odgovaraju, proizvode koji su mu potrebni, ali i načine njihovog korišćenja. Digitalne aplikacije “Lipstick Try-On” i “Foundation Try-On” takođe rade.

foto:harpersbazaar.gr

Najnovije