Natalie Portman je lice novih Rouge Dior ruževa

Malo je beauty trendova koji su izdržali test vremena poput crvenih ruževa.

To je simbol svega sjajnog u šminkanju: smelosti, moći, izraza i transformacije. Uzmite Diorov kultni Rouge Dior kao primer. Hvaljen kao jedan od originalnih crvenih ruževa, lansiran je davne 1953. godine kao produžetak želje Christiana Diora da obuče ženu. Od tada je nebrojeno puta ponovo otkriven i ponovo lansiran, ali sve vreme ostajući veran svom poreklu kao couture ruž.

Sada, 68 godina nakon što je prvobitno stvoren, Rouge Dior je ponovo transformisan, ovog puta pod stručnošću kreativnog direktora Christian Dior Makeup-a (i svestranog genija) Petera Philipsa. Karmin se sada isporučuje u pakovanju koje se može ponovo puniti – potez koji je istovremeno vođen održivošću.

Sama formula je takođe pretrpela neka prilagođavanja. Cvet nara i shea maslac, neguje usne bez ugrožavanja pigmenta. Linija je takođe dostupna u dva nova završna sloja kao dodatak postojećim satenskim i matiranim iteracijama. Tu je super mat somot: meka, skoro prozračna tekstura i metalik: svetla nijansa nalik foliji.

S obzirom na naklonost Christiana Diora prema istinskoj crvenoj boji, novi super mat dolazi u ikoničnoj 999 – živopisnoj, smeloj nijansi bombona.

Luksuzna kuća Dior je za zaštitno lice kolekcije odabrala oskarovku i ambasadorku brenda Natalie Portman.

Najnovije