Nega pre šminke

Kako je skin care rutina promenila kozmetičku industriju

2020. godina bila je revolucionarna po mnogo čemu. Vreme provedeno kod kuće imalo je jak utisak na kozmetičku industriju. Puderi, ruževi i ajlajneri su privremeno otišli u zaborav, a kako su se životne navike promenile, u prvi plan su istaknuta nova pravila nege.

Upravo je reč „nega“ stavljena na pijedestal kozmetičke industrije i potvrdila da se šminkom stanje samo blago prikriva, dok se negom suštinski i menja.

Godinu smo ispratili krilaticom Nega pre svega, međutim da li shvatamo šta smo ostavili iza sebe? Istraživanja pokazuju da je prodaja šminke pala za 31% procenat u odnosu na prethodnu godinu, a da su se kozmetičke kuće okrenule proizvodnji i promociji preparata koji neguju. Više nije važno u kojoj meri maskara produžava trepavice, već da ih adekvatno hrani uljima bogatim vitaminima.

Hidriranost kože je postao imperativ 2020. godine, te je glavni kriterijum pri izboru kreme da ona održava vlažnost kože i daruje prirodan sjaj. Iako je prodaja klasične šminke pala za 31%, prodaja preparata pojedinih brendova koji akcenat stavljaju na negu porasla je za 200% (serumi, maske, kreme protiv bora…)

Jaka šminka i konture koje su proslavile sestre Kardašijan nisu bile trend tokom covid godine.

Prirodan izgled, nežna koža i blaga šminka na licu su bili izbor većine devojaka, a upravo takav make – up stil i mami potrošače.

Interesantno je da su se mnogi proizvođači kozmetike i kozmetičkih uređaja osvrnuli ka pojedincu koji je u svoja 4 zida. Lansiran je niz preparata koji zamenjuju kozmetički salon ili kliniku, tako da većina devojaka tretmane radije obavlja kod kuće nego na nekom drugom mestu. Lansirane su i aplikacije koje određuju tip ili stanje kože i uz koje možete pratiti efekte neke maske, seruma ili kreme koju koristite tih dana.

Napredak tehnologije svakodnevno iznenađuje i sve su veća očekivanja da se u 2021. nastavi trend: Manje šminke, više nege!

Akcenat šminkanja će biti na isticanje očiju, ali uz blage senke i ajlajner, bez senčenja i kombinovanja više boja.

Nema sumnje da su ove godine trendovi „zdraviji“. Na liste želja ređaju se preparati na bazi retinola za okoloočno područje, kreme protiv akni i serumi koji hrane kožu, dok će jaka šminka, sjajevi i ruževi sačekati u neseseru neka druga vremena.

Autor: Bojana Petrušijević

Foto: pexels.com

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.