Nadrealizam uhvaćen u miris: Predstavljamo Opus XV – Amouage Library kolekciji pridružio se King Blue

Iznenađujuć, nepredvidiv, iz vedra neba!

Stvorena pre 13 godina, Library kolekcija sadrži neke od najhrabrijih kompozicija parfimerske kuće Amouage. Kroz sve mirise protkan je koncept poznavanja materije (parfemi su inpirisani blagom koje nude biblioteke), pa tako imamo Opus V – Woods Simphony koji priča modernu priču o tome kako znanje putuje u cyber prostoru, tu je Opus VII – Reckless Leather, koji poseduje mirisni potencijal za zavođenje, pa Opus XIV – Royal Tobacco, koji ima sposobnost da donese moć onima kojima to nedostaje.

Opus XV – King Blue 

A sada je tu i King Blue, koji asocira na najvrednija dela nadrealističke umetnosti. Osmislio ga je Renaud Salmon, glavni kreativni direktor luksuzne parfimerije iz Omana, inspirisan jedinstvenim umetničkim događajem. Renaud je za novi miris u mislima posetio čuveni umetniči salon, Salon De Maio (Majski salon), koji se održao u Havani 1967. i koji je okupio tada najveće umetnike svog doba, kao što su Joan Miró, René Magritte, Pablo Picasso.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by AMOUAGE (@amouageofficial)

Izlažući radove Magrittea i Picassa, događaj je razbio barijere i uspeo da približi umetnost širokoj publici, a o tome kako su dela nadrealističke umetnosti pretočena u parfem, otkriva njegov tvorac Renaud Salmon. 

– Otišao sam kod parfimera, Alexisa Grugeona i Hamida Merati-Kashanija, sa idejom da kreiram miris koji bi delovao kao delo nadrealističke umetnosti. Zamolio sam ih da kreiraju miris koji će imati otvaranje koje ne govori ništa o njegovom “dry downu”, već da to bude miris potpunog iznenađenja, ali u skladu sa parfemskom kućom iz koje potiče i omanskim nasleđem.

Parfimeri su mu predstavili oud – jedan od najautentičnijih bliskoistočnih stilova mirisa. Ali, ovaj oud se razlikuje od onih koje je Amouage imao ranije.

– Žestoko animalan, kada se u kompoziciji poveže sa pačulijem, tamjanom i sandalovinom, bukvalno reži na koži korisnika neukrotivom strašću. U isto vreme, odiše sofisticiranošću po meri, dok su njegove ivice oblikovane finoćom koja oduzima dah. Još važnije, to je oud koji uopšte ne počinje kao oud, jer ono što dolazi pre njega naizgled je bezopasno citrusno voće.

Plavi miris

Igrajući se idejom plavih mirisa – parfema sa izrazito konvencionalnom ličnošću, Opus XV se otvara jarkom mandarinom. Ružičasti biber mu daje sjaj koji privlači pažnju, dok crna ribizla naglašava njegovu oštrinu. Senzualni tonovi ambre povezuju se sa mandarinom dok hrast daje drvenasti ton.

Njegovo ime u skladu je sa mirisnim notama – najlepši od plavih mirisa mora da se zove najmoćnije, King Blue.

Parfem beskrajnih iznenađenja

Ovo je jedan od onih mirisa koji svakome miriše drugačije, u zavisnosti od tipa ličnosti i lične istorije. Da li je namenjen onima koji čvrsto stoje sa obe noge na zemlji ili onima koji su eterični, deluju kao da lebde iznad tla, odišući nekom bezbrižnom nevinošću? Možda, a možda je kreiran za oboje. Ne postoji jedan odgovor, nego mnogo različitih i svi dolaze sa istog mesta – iz vedra neba.

Da bi uhvatili emociju koju je Salmon želeo da prenese ovim mirisom, parfimeri su se odlučili za najkvalitetnije ulje ouda, Oud Silver, koje je proizvedeno od strane Ajmala, jednog od najcenjenijih dobavljača parfemskih materija. Kontrast u kojem Oud Silver stoji sa životinjskim autoritetom celokupnog mirisa i njegovom elegancijom, ono je što formira ličnost Plavog Kralja.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by AMOUAGE (@amouageofficial)

Kraljevsko ruho 

Opus XV – King Blue predstavljen je u Amouage kultnoj khanjar bočici, u elegantno zavodljivoj nijansi tartufa. Pakovanje sadrži prikladno subverzivno, plavo obojeno umetničko delo Louise Mertens.

Vizuelna kampanja, pod rukovodstvom Alexandre Reghioua, koristi skulpture Juliette Zakowetz, kako bi stvorila organski pejzaž u kojem boce Opusa potvrđuju svoj upečatljiv identitet. Mertensovo umetničko delo je neprimetno utkano u fotografije Valentina Abada.

#Amouage #LibraryCollection #KingBlue

Tekst: Harper’s BAZAAR 

Fotografije: Instagram, Promo 

Najnovije