Dopada vam se niche pristup nezi kože? Ovo je ultimativna premium skincare destinacija u Beogradu

Samo u Belodore parfimerijama možete da pazarite najbolji australijski i britanski brend za negu kože.

Svi već znamo da su niche parfimerije savremeni lifestyle fenomen – riznica retkih parfemskih etiketa, priča o tradiciji izrade prestižnih mirisa i njihovim trendi izdancima, mesto za inspiraciju novitetima i olfaktorno putovanje u nostalgiju – ali šta bi se desilo kada bi se i o skincare linijama razmišljalo sa istom kustoskom posvećenošću i “prstom na pulsu” globalnih trendova?

Sada imamo odgovor na to. Belodore više nije samo adresa br. 1 za najpoželjnije niche luksuzne mirise, nego postaje i ultimativna destinacija za niche negu kože. Isti elegantni pristup, samo sa fokusom na onome što je optimalno u regenerativnom i inovativnom među uticajnim kozmetičkim markama. 

Tajming je perfektan! Trenutno vlada globalna pomama za etičkom i efikasnom kozmetikom koja čini da se osećamo onoliko dobro koliko i izgledamo, te dokazuje da istina o lepoti nikad nije jednodimenzionalna: možemo uživati u nezi koja je dobra za nas, ali istovremeno ima fascinantni brand-background i elegantno dizajnirana pakovanja koja takoooo dobro izgledaju na polici u kupatilu. Clean beauty je novi luksuz, a ove marke dostupne u premijum portforliju za negu kože Belodore ujedinjuju ta dva nekad suprotstavljena principa lepote – britanski Elemis i australijski Grown Alchemist

Sigurno ste čuli za Grown Alchemist, luksuzni brend za negu kože koji obožavaju slavne ličnosti, među kojima je i ona kojoj verujemo – Gwyneth Paltrow. A znate li u čemu je njegova tajna i šta ga je to izdvojilo od svih brendova na tržištu?

Grown Alchemist je digitalni buntovnik za koga su pravila kozmetičke industrije tu da bi se kršila. U minimalističkim pakovanjima upečatljivo pročišćene grafičke kulture nalaze se podjednako promišljene formulacije koje blagonaklono utiču na način kako telo obnavlja i regeneriše kožu. Holistički pristup prepoznavanju mehanizama kako koža stari, oštroumna je ideja osnivača brenda, braće Kestona i Jeremyja Mujisa, Australijanaca koji su lansirali Grown Alchemist razvijajući “biokompatibilnu lepotu”: formule s neuporedivom sinergijom biologije i kozmetičke hemije.

Činjenica da je reč o naučno potkovanom brendu sa hipsterskim šarmom osigurala je Grown Alchemistu kultni status među slavnima i fashion ekipom. Osim Gwyneth Paltrow, glumice i wellbeing advokatice, koja obožava balzam sa ukusom lubenice, dizajner Alexander Wang za svoje revijske prezentacije, umesto elaborativne šminke, bira “hi-tech” glow Grown Alchemist režima nege. 

Ima još jedna stvar: kako bi svojim proizvodima povratio zaštitne funkcije kože i učinio je trajno zdravom, brend Grown Alchemist ne proizvodi sastojke, već ih UZGAJA. Kroz opsežna istraživanja i ispitivanja, njegova misija postali su clean proizvodi koji prvo vraćaju zdravlje koži (oslobađajući je od toksina), a onda jačaju njenu barijeru kako bi je pripremili za sve ono zbog čega volimo kreme, a to su luksuzni sastojci. Način na koji Grown Alchemist čini kožu zdravijom postiže se protokolom nege u tri koraka, a to je – Cleanse, Detox, Activate.

Cleanse ili čišćenje je obavezno ujutru, a double cleansing, odnosno dvostruko čišćenje lica, uveče. Ujutru jer se koža tokom noći oslobađa od nataloženih toksina, koji se skupljaju na površini i najčešće manifestuju u vidu masti, a uveče jer se koža regeneriše dok spavamo i treba je lepo pripremiti za treću fazu nege, odnosno “activate”. Trofazna nega je core samog Grown Alchemist brenda i nešto što osigurava biološki oporavak kože i jača je i transformiše kroz ceo protokol nege.

Elemis – osvežen pogled na tradiciju

 

 

 

Elemis bi mogli za početak da vam dočaramo kao “beauty ekvivalent engleske tradicije čaja u pet”, ali to bi bio samo početak priče. Lajtmotiv Elemisa je “istina u lepoti”, osnosno verovanje da izgled vaše kože danas reflektuje životne izbore koje ste napravili juče i zato se oslanjaju na kompletan wellness ugođaj.

Spajajući dušu aromaterapeuta, duh umetnika i naučničku posvećenost rezultatima slave tridesetogodišnju ekspertizu i prisutnost u 45 zemalja sveta. Svi njihovi preparati su formulisani u njihovom habu za inovacije u Londonu i proizvedeni u Velikoj Britaniji – ukoliko ne znate od kog biste počeli, dozvolite da preporučimo onaj oko koga trenutno vlada najveća fama na društvenim mrežama (i to sasvim opravdano ako smemo da dodamo): Pro-Collagen Cleansing Balm prosto topi tragove mejkapa, dnevnog zagađenja i ostalih nečistoća čineći da koža lica sija i bude mekana na dodir.

 

 

Stvar je jasna, Belodore skincare selekcija učiniće da o svojoj beauty rutini razmišljate kao o produžetku sopstvenog stilskog narativa – i ogledalu sopstvenih vrednosti.

Tekst: Promo 

Fotografije: Promo 

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.