Kako pronaći svoj savršeni parfem

Parfem je lični izbor pomoću kojeg ljudima oko sebe šaljete poruku o tome ko ste tačno vi.

Izbor parfema govori o našem karakteru, jednako kao izbor cipela, frizure ili muzike koju volimo. Neke žene istovremeno nose dva, tri ili više parfema, dok druge godinama nose isti parfem koji ih karakteriše. Ali kako pronaći „pravi“ od bezbroj dostupnih opcija?

Pre nego što krenete u svoju mirisnu avanturu, imajte na umu nekoliko saveta:

– Započnite potragu za parfemom tako što ćete se zapitati šta želite da osetite i kakav osećaj želite da ostavite kada ga nosite. Da li želite da se osećate smireno, prefinjeno, seksi, puno energije ili sveže? Odgovarajući na ovo pitanje, lakše ćete doći do kategorije parfema koji vas zanimaju i odatle pronaći savršen za vas.

– Pokušajte da budete otvorenog uma, eksperimentišite sa različitim parfemima i ne isključuje određenu kategoriju mirisa, jer ste do sada mislili da vam ne odgovara.

– Nakon što pomirišete parfem i svidi vam se, isprobajte ga na koži. Ostavite dovoljno vremena da parfem „proradi“ i tada ćete biti potpuno sigurni da li vam odgovara ili ne. Svaki parfem ima svoju piramidu, koja je podeljena na tri različita dela. Na vrhu su gornje note i prvi sastojci koje mirišete – oni stvaraju “površinski karakter” parfema.

U sredini su srednje note ili note „srca“, koje se osećaju kada gornje note izblede. Na dnu piramide nalaze se donje note, koje su osnova parfema, imaju najduže trajanje, čine karakter parfema i moguće ih je otkriti oko pola sata nakon što stavite parfem. Kao što vidite, parfemu treba vremena da otkrije svoj pravi karakter.

– Pokušajte da ne isprobate više od tri parfema svaki put kada ste u prodavnici. Kada premašite ovaj broj, teško možete da odaberete pravi parfem.

– Verujte svom instinktu. Parfem je lična stvar i samo vi možete da odlučite da li vam odgovara. Pored toga, potrudite se da na vas ne utiče samo impresivna bočica ili kampanja sa vašom omiljenom slavnom ličnošću.

foto:madamefigaro

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.