Jedini parfem koji želimo ove jeseni

Baš takva žena, ona koja ne podleže nikakvim konvencijama je i Emma Watson, zaštitno lice Prada Paradoxe parfemske vode.

Miris Prada Paradoxe oličava srž nedefinisanog ženskog ideala brenda Prada koji se uvek razvija, žene koja nikad nije ista, ali je uvek svoja. Ovaj avangardni prepoznatljivi miris osmišljen je na temelju bezvremenskog buketa belog cveća i dolazi u kultnoj, ali neočekivanoj trouglastoj bočici obuhvatajući sve paradoksalne dimenzije mirisa i ličnosti.

Prada Paradoxe

Šta je paradoks, ako ne neograničeni broj otkrivenih perspektiva, pitanje je koje mami pažnju i odgovor koji prosvetljuje. Spajanje neočekivanih elemenata koje nadahnjuje novi dijalog utkano je u samo tkivo brenda Prada. Prada Paradoxe je suštinski izraz ženskog ideala brenda Prada u svim oblicima, svež pogled na zagonetno pitanje ženstvenosti. Novi prepoznatljivi ženski miris istražuje simbiozu kontradiktornosti koje su temelj brenda Prada: spoj ručnog rada i tehnologije, tradicije i savremenosti, zahtevnosti i uglađenosti, discipline i mašte.

U ovom novostvorenom prostoru nastaje Prada Paradoxe, miris koji je jednako zagonetan i prijatan.

Ženski ideal brenda Prada - žena koju je nemoguće smestiti u okvire

Prada Paradoxe slavi višedimenzionalnu introspekciju i izraz koji se stalno razvija: žena koja nikad nije ista, ali je uvek beskompromisno svoja. Prada Paradoxe izražava kompleksnosti ličnosti i oslobođenje koje dolazi uz status žene koju je nemoguće definisati. Ovde kontradiktornost žena otkriva ono što im je zajedničko i otključava više dimenzija postojanja, a time započinje dijalog kojim se istražuje i dolazi do otkrića.

Miris nedefinisane žene koji se odmah prepoznaje

Tačka preseka kontradiktornsti: prošireni anagram naziva brenda Prada koji ukazuje na njegov radoznali duh, Prada Paradoxe, u srži je zaigran, predstavlja nameru ponovnog razmatranja i rekonstrukcije. On nas poziva da ponovo definišemo odnos između žene i nje same kroz dinamičan dijalog unutar svake dimenzije koja je čini onakvom kakva jeste.

U prirodi paradoksa je postavljati pitanja, sabrati niz kontradiktornih elemenata kako bi se otkrila temeljna istina. Prada Paradoxe predstavlja sporo otkrivanje do kog se dolazi refleksijom, entuzijastično prihvatanje holizma po kom zbir delova ima nezamislivu moć.

Rekonstruisana ikona

Bočica mirisa Prada Paradoxe je izraz mogućnosti reinterpretacije i neprestanog, radoznalog dijaloga brenda Prada. Oblik bočice nadahnut je izvornim logotipom brenda Prada, što čini ovu reinterpretaciju logotipa bezvremenskim komadom. Prelaskom sa tradicionalnog dizajna bočice, ona je sada minimalistička i luksuzna, zamišljena da leži postrance. Stoji nakoso, ali čvrsto – promenjenog je položaja, ali stabilnog – bočica mirisa Prada Paradoxe leži u estetski privlačnom položaju, optimistično se uzdiže od dna do vrha.

Sjajna, radikalna struktura bočice predstavlja osobine sofisticiranosti i avangarde brenda Prada kojima dodaje dašak ekcentričnosti. U kontrastu s prepoznatljivim trouglastim oblikom bočice stoje njeni zaobljeni rubovi, dok naglašena crna boja logotipa leži na delikatnoj koralno-ružičastoj pozadini. Ženstvena, ali upadljiva i odmah prepoznatljiva bočica na vrhu ima zlatnu pumpicu s grbom brenda Prada koju dopunjava zlatni logotip na crnom čepu.

Na kutiji mirisa izrezbaren je uzorak koji podseća na prepoznatljiv uzorak Saffiano kože brenda Prada. Izrezani trouglasti logotip na vrhu kutije objedinjuje funkciju i oblik omogućavajući jednostavno otvaranje. Odnos koralno-ružičaste boje, laganog sjaja i intenzivne crne boje sadržan je u logotipu brenda Prada koji je na kutiji delomično prekriven belom oznakom Paradoxe – simbolom novog izraza ženstvenosti koji pruža brend Prada.

QR kod u silueti trouglastog logotipa brenda Prada prisutan je na svakoj kutiji. Svaki kod predstavlja poziv na istraživanje i otkrivanje mirisa Prada Paradoxe, što uključuje proširenu stvarnost, filtere i uvide  u dešavanja iza kulisa brenda Prada. Miris Prada Paradoxe je parfemska voda, a dostupan je u bočicama od 30,50, i 90 ml i u bočici za ponovno punjenje od 100 ml.

Iznova osmišljeni kultni sastojci

Brend Prada iskoristio je zagonetnost kultnih sastojaka da bi stvorio potpuno nove čulne doživljaje mirisa Prada Paradoxe. U skladu s kreativnim duhom brenda i pod vođstvom kreativnih direktora Miuccie Prada i Rafa Simonsa, miris su osmislili majstorski parfimeri škole Givaudan Nadège Le Garlantezec, Shyamala Maisondieu i Antoine Miasondieu, kako bi ujedinili bezvremenost i avangardu, prirodu i inovaciju.

Prada Paradoxe slavi višestruku dimenzionalnost u odnosu suprotnosti i iznova definiše intenzivnu ženstvenu senzualnost kroz kontrast različitih izražaja. Dominantne note gorke narandže i jasmina, bezvremenski cvetni tonovi buketa belog cveća kojima su kontrast avangardne prepoznatljive arome Ambrofix™ i Serenolide™ spajaju se kako bi se stvorio intiman i dugotrajan trag parfema kojim vlada živahna toplina.

Svet tehnologije prvo svedoči tome kako Prada Paradoxe istražuje prirodu uz pomoć inovativne tehnike osmišljene za brend Prada kojom se miris prikuplja iz pupoljka cveta gorke narandže pre nego što prolista. Isticanjem njegove cvetne, intenzivne i sveže note postiže se nova svežina. Neočekivana dimenzija senzualnosti otkriva se kroz upotrebu arome Ambrofix™ koja se obično stavlja u muške mirise. Iz tog inovativnog, biološki prerađenog ćilibara, prirodno se izvlači moćna, stabilna i autentična drvenasta nota ambergrisa.

Jedna od najraširenijih aroma na svetu je Serenolide™, novi i revolucionarni molekul mošusa koji nudi novu definiciju intenziteta tako da ostavlja prepoznatljiv, ali intiman trag. Elegantni mošus ostavlja intenzivni trag dužeg trajanja nego inače, a njegove gornje note se mogu primetiti istog časa i stvarajući osećaj druge kože. 

U pitanju je cvetni miris s daškom ćilibara, u gornjim notama su srž kalabrijskog bergamota, esencija mandarine, nota kruške, u središnjim esencija gorke narandže i pupoljaka gorke narandže, apsolut srca cveta tuniske narandže, apsolut arapskog jasmina, a osnovne note su nota ćilibara (Ambrofix™), laoska benzoinska smola, ekstrakt premium bourbon-vanile s Madagaskara, nota belog mošusa (Serenolide™)

Prada Paradoxe: Ujedinjuje kreativnost i odgovornost

Prada Paradoxe  je miris koji uključuje tri sastojka iz održivih izvora, uključujući marokansko ulje gorke narandže, ekstrakt vanile i srž kalabrijskog bergamota. Novi proces biološke prerade u više koraka kojim se dobija Ambrofix™ omogućava prirodno izvlačenje ćilibara iz šećerne trske umesto iz žalfije, što zahteva 100 puta manje poljoprivrednog zemljišta od tradicionalnih procesa izrade. Serenolide™ je novi, obnovljivi molekul mošusa i jedan od najrasprostranjenijih na svetu, a kreiran je za ovaj miris. Pakovanje proizvoda Prada Paradoxe može se reciklirati, to se odnosi i na kutije i na bočice. Staklene bočice osmišljene su tako da se što više smanji težina i količina stakla, a kutije imaju certifikat FSC™ MIX, što osigurava da se papir i karton upotrebljavaju na održiv način.

Svi parfemi iz linije Prada Paradoxe mogu se iznova puniti, čime se štedi materijal za ambalažu. Jedna bočica mirisa Prada Paradoxe od 50 ml i bočica za ponovno punjenje od 100 ml doprinose smanjenju upotrebe ukupnih materijala za 40 odsto u odnosu na tri bočice mirisa Prada Paradoxe od 50 ml. To uključuje 29 odsto stakla, 67 odsto metala, 46 odsto plastike i 39 odsto kartona.

Elegancija paradoksa

Emma Watson je Prada Paradoxe. Kao  oličenje ženskog ideala brenda Prada, britanska glumica, aktivistkinja i umetnica prava je predstavnica moderne ženstvenosti koja ispisuje nova pravila za novu generaciju kroz višedimenzionalnost koja nikada nije ista, ali je uvek autentična. Uvrštena je na popis 100 najuticajnijih ljudi časopisa Time, a njen rad u ulozi UN-ove ambasadorke i njen asertivni, otvoreni feminizam nadopunjuju njen nagrađivani glumački rad.

Njena moć leži u njenoj slojevitoj prirodi, odanim obožavateljima i intimnoj povezanosti s izrazito angažovanom generacijom koja se čvrsto zalaže za promene. Budući da poseduje senzualnost koju naglašava sofisticiranost i intelekt, kao i duboka svest o kolektivnom iskustvu, Emma Watson istinski odražava novi prepoznatljivi ženski miris brenda Prada.

Filmska kampanja, nedefinisana žena

Za učestvovanje u kampanji Prada Paradoxe, Emma Watson je zauzvrat zatražila samo jednu stvar – da sama režira film. Njen rediteljski prvenac slavi ljude koji su živi paradoksi i osnažuje ih. Ona iznova interpretira pojam muze time što se postavlja i ispred i iza kamere, piše sopstveni scenario i pripoveda sopstvenu priču ispisujući pravila kako bi predstavila najautentičniju verziju sebe.

Film je njen lični izraz i perspektiva, uvid u njene različite osobine u njihovim neočekivanim simbiozama. U suštini, Watson je kreirala dinamičnu simfoniju koja slavi sve njene dimenzije – nju kao umetnicu, aktivistkinju, glumicu, ženu – one su u njoj sve žive i energične, oslobođene u duhu neodređenosti.

Medijska kampanja - izraz neočekivanog

Emma Watson je predstavljena kroz sočivo fotoaparata Harleya Weira u medijskoj kampanji koja oberučke prihvata duh iskošene bočice mirisa Prada Paradoxe koja menja pravila. Očekivanja su u potpunosti izokrenuta usred slavlja autentične lepote i samoizražavanja bez zadrške – sloboda prihvatanja svih naših osobina koje se kontinuirano razvijaju kao izraz naše ličnosti.

Tekst: Promo 

Fotografije: Promo 

Pročitajte još

Pročitaj još