Harper's Bazaar Srbija

Ekskluzivni intervju sa Jakeom Gyllenhaalom: “Obožavam kad mogu da kombinujem fizički i kreativni, umetnički svet”

Obožavaoci Prade i holivudskih lepotana imaju čemu da se raduju!

Američki glumac i producent Jake Gyllenhaal novo je zaštitno lice Prada parfema Luna Rossa Ocean koji je lansiran u avgustu ove godine, a tim povodom vam donosimo ekskluzivni intervju u kome je otkrio više o ovoj saradnji.

Recite nam nešto više o filmu “The Guilty”. Zašto ste želeli da snimite taj film, kako je došlo do toga?

Film Gustava Möllera “Den skyldige” prvi put sam gledao na Sundance festivalu 2018. godine i duboko me je inspirisao. Osetio sam da bi taj film bio izuzetno moćan u američkom kontekstu i odmah sam video potencijal za njegovu adaptaciju. Osetio sam to u kostima. Preko moje kompanije, “Nine Stories”, otkupili smo prava za rimejk filma. Radili smo na scenariju dve godine, a zatim smo ga odneli Antoanu Fukvi (Antoine Fuqua) koji je pristao da režira film bukvalno jedan dan nakon što sam mu poslao scenario! Antoan i ja smo radili zajedno na filmu “Southpaw” (“Levi kroše”) i želeli smo da ponovo sarađujemo. Jedna od prvih stvari koju sam pomislio o ovom filmu bila je da bi trebalo da ga snimimo pod pritiskom, za kratko vreme. Na kraju smo ceo film snimili za 11 dana, u prvim mesecima globalne pandemije.

Film je uzbudljiv, nepredvidiv i, možda najviše od svega, to je emotivna priča o iskupljenju.

Recite nam nešto o Džou, kako ste se pripremali za tako specifičnu ulogu?

Lik koji igram, Džo, nalazi se u centru priče. On je bukvalno i oči i uši gledalaca. Džo radi kao operater u službi za hitne slučajeve, i prima poziv koji će mu promeniti život. Primoran je da se snalazi u nefunkcionalnom i gotovo nemogućem sistemu da bi pomogao ženi kojoj je hitno potrebna pomoć. Satima sam preslušavao pozive službi za hitne slučajeve i razgovarao sa dispečerima. Ovaj film zahteva od gledalaca da pažljivo slušaju, kao i sam Džo, i da nastoje da pronađu tragove u pozivima koji stižu jedan za drugim, brzo i uzbudljivo kao u vožnji na rolerkosteru, u delikatnoj i izuzetno napetoj koreografiji tragova koji vode do potpuno neočekivanog završetka.

Zašto ste pristali da sarađujete sa Pradom na njihovom novom mirisu Luna Rossa Ocean?

Volim to što Prada predstavlja. Oni su prefinjeni, ali istovremeno i avangardni. Oni pomeraju granice, ne samo u stilu i modi, već i u tehnologiji. Njihova tehnologija je uvek najsavremenija, kombinacija umetnosti i nauke, a za mene je to vrhunac, mesto gde nastaju divne stvari. Spoj mode i tehnologije stvara nove ideje, nove mogućnosti i napredak.

Takođe mi se dopada vizija za miris Luna Rossa Ocean. Ja lično obožavam kad mogu da kombinujem fizički i kreativni, umetnički svet. Tokom snimanja za kampanju, mogao sam da budem aktivan; obožavam jedrenje i divim se timu koji plovi na jedrilici Luna Rossa.

Šta vam se dopada kad je reč o mirisu Luna Rossa Ocean i o dizajnu bočice? Kakva osećanja oni bude u vama?

Miris je elegantan i jak. Miris svežeg bergamota i vetivera deluje vrlo prefinjeno.

A bočica je prelepa – u njoj je prisutna dualnost koja je veoma zanimljiva. Mogu da je zamislim na noćnim stočićima ili u kupatilima ljudi, gde god da je drže – to je predmet posebne lepote. Takođe sam veliki fan plave boje, i mislim da tu nisam jedini. Dopada mi se jer se može shvatiti kao oda okeanu.

Parfem Prada Luna Rossa Ocean dostupan je u Sephora, a uskoro i Jasmin parfimerijama.

Najnovije