“Vrata raja” od 160 miliona evra

Novi luksuzni hotelsko-rezidencijalni kompleks niče na najlepšoj plaži Jadranskog mora

Karisma Hotels & Resorts  i Dobrov & Family Group sa ponosom najavljuju početak izgradnje luksuznog hotelsko-rezidencijalnog kompleksa “Porta Rai” u Ulcinju u Crnoj Gori. Izgradnja jednog od najznačajnijih turističkih projekata u poslednjoj deceniji u ovom delu Evrope počeće u novembru ove godine, a procenjena vrednost investicije iznosi 160 miliona evra.

“Porta Rai” će biti smešten na Velikoj plaži, najdužoj peščanoj plaži u Evropi, pružajući posetiocima i stanovnicima jedinstveno iskustvo uživanja u luksuzu na obali Jadranskog mora. Hotelsko-rezidencijalni kompleks kategorizacije sa sa pet zvezdica nudiće ekskluzivne restorane i barove, wellness i spa centar, sedam bazena, padel, teniski i košarkaški teren, mini golf, raznovrsne dečije sadržaje sa promenadom i ekskluzivnom retail zonom i u kompleksu će podjednako uživati kako gosti hotela, tako i posetioci kompleksa.

Cilj nam je da u novembru ove godine osiguramo početak gradnje, a plan je da ceo projekat realizujemo u periodu od tri do četiri godine. Verujemo da ćemo ovim projektom obogatiti turističku ponudu u regionu, i svima koji to žele da omogućimo novu adresu luksuza na najlepšoj plaži jadranskog primorja. “Porta Rai” će biti destinacija za kvalitetan odmor i relaksaciju, ali i mesto gde se susreću kultura, ekskluzivitet i priroda”, rekao je Dragan Lučić, direktor Dobrov & Family Group za Crnu Goru.

“Naziv “Porta Rai” nosi duboko simboličko značenje, a simbolizuje “kapiju raja”. Naime, “PORTA” je latinska reč koja znači “velika kapija”, dok se reč “RAI” odnosi na “raj” ili “nebo”.

Trudili smo se da kroz razvoj koncepta “Porta Rai”, a kasnije i u pozicioniranju, ponudimo nešto inovativno i drugačije na regionalnom tržištu. Rezidencijalne jedinice najvišeg kvaliteta važna su komponenta ponude koju stvaramo, ali je najveći fokus u razvoju posvećen sadržajima za decu i porodice. U skladu sa tim, zadovoljstvo mi je i što će ceo kompleks biti smešten usred velikog parka, ispunjenog zelenim površinama i autentičnim mediteranskim zasadima, jer želimo da stvorimo ambijent po meri čoveka”, rekao je Nemanja Kostić, direktor Karisma Hotels & Resorts za Evropu i Bliski istok.

foto: Promo

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.