The Body Shop priredio nezaboravno putovanje kroz čula u hotelu Jump Inn u Beogradu

“A Journey Through the Senses with The Body Shop”

Ekskluzivni događaj brenda The Body Shop pod nazivom “A Journey Through the Senses with The Body Shop” okupio je brojne influensere i predstavnike medija, koji su imali priliku da dožive jedinstveno višesenzorno iskustvo i otkriju četiri omiljene kolekcije brenda kroz posebno osmišljene sobe hotela Jump Inn.

Svaka soba bila je posvećena jednoj kolekciji i pretvorena u svet za sebe:

  • “Whispers of Savannah” – Shea soba pružila je toplu priču o ženama iz Gane koje ručno izrađuju shea puter, kroz The Body Shop program Community Fair Trade. U ambijentu obojenom mirisima shea kolekcije, gosti su uživali u predstavljanju najpoznatije kolekcije brenda i čuvenog Shea putera za telo.
  • “Spa & Beyond” – Spa of the World soba pretvorila se u wellness oazu uz zvuke uživo izvođene relaks muzike i atmosferu luksuznog spa centra.
  • “The Hydration Lounge” – Vitamin E soba inspirisana malinom donela je osvežavajući uvid u moć antioksidansa i novu Vitamin E Barrier Boost kremu za lice koja pruža 100h hidratacije. Posetioci su upoznali celu rutinu nege iz ove kolekcije kroz interaktivno vođenje.
  • “Autumn Crush” – Sugar Pumpkin soba bila je prava jesenja bajka – ukrašena bundevama, lišćem i mirisom začina, uz specijalne bundeva kolačiće. Ekskluzivno je predstavljena limitirana Sugar Pumpkin kolekcija, sa dva noviteta: pilingom za telo i mist sprejom.

Poseban šarm događaju dali su i zalogaji i poslastice inspirisane kolekcijama, dok su gosti kroz ceo koncept putovali oslanjajući se na mirise, ukuse, zvuke i dodire.

“Ovaj događaj za nas ima poseban značaj. Nakon izazovnog perioda, The Body Shop se vraća snažnije nego ikada i nastavlja svoju misiju – negovanje lepote inspirisane prirodom i podrška lokalnim zajednicama širom sveta. Večeras smo želeli da publici približimo upravo tu priču kroz jedno posebno iskustvo, a ovim događajem i simbolično započinjemo obeležavanje velikog jubileja – 50 godina brenda, koji nas očekuje naredne godine,” poručili su iz The Body Shop tima.

Uz ovakav uvod u jesen, The Body Shop je još jednom pokazao da lepota nije samo u proizvodima, već i u pričama, osećajima i zajedničkim trenucima.

Promo

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.