
Nakon što je imenovan za prvog kreativnog direktora brenda Ray-Ban, A$AP Rocky širi svoje delovanje na teren luksuzne zimske mode, lansiranjem kolekcije Moncler Genius. Prvi put predstavljena na Moncler događaju City of Genius 2024. godine, kolekcija je premijerno prikazana u prostoru koji je Rocky sam osmislio, pod temom „gde se retro ski susreće sa zvukom budućnosti“.


Kao umetnik višestrukog talenta i osnivač kreativne platforme AWGE, Rocky je u Moncler uneo svoj prepoznatljiv buntovan duh i estetiku inspirisanu ulicom. Kampanju je fotografisala Charlotte Rutherford, a u fokusu su sjajni outdoor materijali i intenzivne boje koje prkose zimskim sivim tonovima.

Inspirisana vintage ski komadima iz arhive brenda, kolekcija donosi „urbanu zaštitnu uniformu“ u upečatljivim kombinacijama – od lave crvene i električno indigo plave do smaragdno zelene, uz kontraste u klasičnoj crnoj i beloj.




Među ključnim komadima izdvajaju se trompe l’oeil puffer majica i Bahianinha kratka jakna sa trodimenzionalnim geometrijskim prošivima. Tokom cele kolekcije pojavljuju se upečatljivi grafički detalji – poput naslova njegovog predstojećeg albuma Don’t Be Dumb ispisanog krupnim slovima – kao i izraženi AWGE i Moncler logotipi raspoređeni na različitim mestima. Dupli struk, koji priziva estetiku bokserica, odaje počast Rockyjevom prepoznatljivom street stilu, dok dugačka puffer polo majica dodatno spaja elemente ulične i ski mode.

Foto: Courtesy of Moncler Genius