Balmain: Umetnost couture elegancije sa Gisele Bundchen

Epitom stilskog savršenstva

Gisele Bundchen

Drugi deo kampanje modne kuće Balmain za proleće-leto 2024. godine, sa ikoničnom Gisele Bundchen u glavnoj ulozi, uranja u bogato nasleđe krojačke umetnosti brenda kroz niz upečatljivih crno-belo fotografija. Ovaj deo kampanje oštro se razlikuje od živopisnih tonova ranijih prolećnih reklama, predstavljajući omaž Balmainovoj bogatoj istoriji. Na fotografijama, Gisele privlači pažnju svojim moćnim pozama, noseći elegantno odela sa suknjom, skulpturalne mini haljine i haljine sa dubokim dekolteom.

Gisele Bundchen

Monohromatska paleta naglašava vremensku eleganciju i strukturalnu briljantnost koje su postale simbol kuće pod vođstvom Oliviera Rousteinga. Svaki kadar, uhvaćen objektivom Rafaela Pavarottija, prikazuje čiste nabore, oštre linije i meke krivulje koje artikulišu moderan, ali klasičan estetizam.

Gisele Bundchen

Među zapaženim elementima je torba Jolie Madame, koja ima sjajan zakrivljen oblik koji odražava savremene trendove. Ružičasti motiv, čest element u Balmainovim dizajnima, suptilno je integrisan, često se pojavljujući kao ugravirani cvet na zlatnim dugmadima.

Gisele Bundchen

Ova kampanja takođe ističe izuzetnu sposobnost Gisele Bundchen kao modela. Nedavno viđena u Vaara oglasu smeštenom na plaži, Gisele se bez napora prebacuje sa sunčanih obala na potrebnu pozu elegancije za Balmainovu inspirativnu couture fotografiju.

Gisele Bundchen

Gisele Bundchen je neosporna ikona mode koja svojim prisustvom uveličava svaku kampanju. Njena sposobnost da prenese različite estetike – od opuštenog letnjeg stila do sofisticirane elegancije haute couture – čini je idealnim izborom za Balmain, čiji su komadi poznati po spoju glamura i savremene gracioznosti.

Gisele Bundchen

Balmain je uspeo da u ovoj kampanji sa Gisele Bundchen istakne ne samo svoje nasleđe visoke mode, već i sposobnost da evoluira i prilagodi se savremenim trendovima. Ovi crno-beli portreti ne samo da prikazuju odeću već i prenose jedinstvenu atmosferu koja karakteriše Balmain kao luksuzni brend koji prožima stil, eleganciju i sofisticiranost.

Uz Gisele Bundchen kao zaštitno lice, Balmainov letnji ad za 2024. godinu postavlja novi standard u modnoj industriji, kombinujući nasleđe i inovacije na način koji će sigurno ostaviti dubok utisak u svetu mode.

Foto: Rafael Pavarotti Balmain Promo

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.