Boss: Prepustite se CorpCore stilu

Zajedno sa Davidom Beckamom, Naomi Campbell i Gisele Bundchen.

Boss: Prepustite se corpcore stilu

Zvezdana postava, koja uključuje kombinaciju novih i ikoničnih lica, zajedno sa istaknutim i prepoznatljivim talentima, oživljava ovo uzbudljivo novo poglavlje BOSS priče. Legendarni britanski fudbaler i modna ikona David Beckham pojavljuje se u svojoj prvoj kampanji otkako je objavljena njegova strateška saradnja i dizajnerska kolaboracija sa ovim brendom.

Uz njega, u kampanji se pojavljuju nigerijski pevač i tekstopisac Burna Boy, južnokorejski glumac Lee Jongsuk, kao i povratnici – ikonična brazilska supermodel Gisele Bündchen, legendarna Naomi Campbell, koja je ove sezone takođe ambasadorka BOSS satova, nakita i naočara, te italijanski teniser Matteo Berrettini, koji se vraća kao ambasador brenda za licencirane BOSS satove, nakit i naočare.

Boss: Prepustite se corpcore stilu

Još od lansiranja kampanje #BeYourOwnBOSS, modna kuća je zagovarala poziv pojedincima da vode samosvestan život vođen stilom i samopouzdanjem. Za nadolazeću jesen/zimu, brend ovu poruku dodatno naglašava, jer moć da pronađete svoj glas i postanete sopstveni BOSS nije samo privremena obaveza – to je doživotna misija.

Sjajno je biti deo ove BOSS kampanje za jesen/zimu 2024, koja označava uzbudljiv početak mog dugoročnog ambasadorstva sa BOSS brendom,“ rekao je David Beckham.

Boss: Prepustite se corpcore stilu

U novoj kampanji, talenti, odeveni u najnovije kreacije, otkrivaju svoje životne principe koji ih vode kroz dugogodišnje putovanje. Jesenja/zimska kolekcija za 2024. godinu nudi kompletan garderobni izbor za sve prilike, savršeno uklopljen u zahteve 24/7 stila života. Karakteristična BOSS odela su ponovo osmišljena sa snažnim, modernim siluetama, pružajući svež pogled koji je savršeno prilagođen za hladnije mesece koji dolaze.

Boss: Prepustite se corpcore stilu

U kampanji, svaki od talenata pojedinačno zapisuje svoja pravila na papir. Uzdignuta kancelarijska postavka i krojena odela, kao i korporativni vizuali koji dominiraju dizajnom seta kampanje, predstavljaju produžetak „CorpCore“ teme koja je prvi put viđena na reviji za jesen/zimu 2023. godine, održanoj prošlog septembra.

Foto: Boss

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.