
Cardi B ponovo potvrđuje da je moda njeno najjače oružje. Dobitnica Grammyja predstavila je novi singl “Imaginary Playerz”, drugi sa predstojećeg albuma Am I the Drama?, uz vizuelno raskošnu pratnju koja modu postavlja u sam centar muzičke naracije. Pesma, koja se oslanja na sampl iz kultnog Jay Z-jevog singla iz 1997, funkcioniše kao oda visokoj modi – britka, ironična i samouverena, baš poput same Cardi.
U spotu dugom tri i po minuta reperka se pojavljuje u nizu couture izdanja, od skulpturalnih silueta kuće Schiaparelli do poetskih kreacija Rahula Mishre. Atmosfera je grandiozna, a vizuelna dramaturgija jasno naglašava njenu poziciju modne heroine savremenog trenutka – one kojoj, kako sama poručuje, niko ne može da parira.
„Imam najvreliju stvar, izlazim, sijam…“ repuje Cardi u numeri, pretvarajući kritiku u novu demonstraciju luksuza. Stihovi, protkani duhovitim dosetkama, istovremeno su i hvalospev couture arhivi: „Imam više Gaultiera nego što Jean verovatno ima.“

Ni vizuelni identitet singla nije prepušten slučaju. Za naslovnu fotografiju Cardi bira vintage beli bundić uparen sa platformama sa piste Marca Jacobsa – komadima koje je i sam dizajner na društvenim mrežama proglasio trenutkom vrednim pamćenja.
Spot “Imaginary Playerz” tako postaje više od muzičkog videa – to je manifest modnog spektakla. Dok obožavaoci odbrojavaju do 19. septembra i objave albuma Am I the Drama?, jasno je da će nova era Cardi B doneti još izuzetnih trenutaka u kojima se muzika i moda susreću na njenom, beskompromisno glamuroznom terenu.
Foto: Profimedia