Gucci Gift: Praznik sa porodicom Knowles

Kampanja istražuje najznačajniju stanicu na putu ka praznicima, porodicu trpezu

Nakon što nas je oduševila kampanja “To the Mountains” sa Kendall Jenner, stiže nova praznična priča – i to sa ni manje ni više nego Tinom i Solange Knowles! Kampanja “Gucci Gift: Heading Home” istražuje najznačajniju stanicu na putu ka praznicima: porodicu i zajedničku trpezu.

Nakon što je krasila naslovnu stranu američkog Harper’s Bazaara u okviru posebnog Legacy Issue-a, Solange Knowles nastavlja svoje impresivno modno putovanje kroz novu Gucci kampanju. Kao prepoznatljivo lice umetničkog izraza i avangardne mode, Solange se u ovoj prazničnoj priči ponovo potvrđuje kao ikona stila, donoseći jedinstvenu mešavinu kreativnosti, samopouzdanja i elegancije.

Gucci Gift Praznik sa porodicom Knowles

Njeno prisustvo u kampanji “Gucci Gift: Heading Home” simbolizuje savršen spoj umetnosti i mode, dok njena sofisticirana, a istovremeno smela estetika savršeno komunicira sa Gucci vizijom. Solange Knowles ovde nije samo deo kampanje – ona je njen centralni duh, oličenje modernog prazničnog glamura s dubokom emocionalnom notom.

Gucci praznik sa porodicom Knowles
majka Tina i cerka Solange Knowles poziraju u novoj gucci gift kampanji

Na jednoj od centralnih fotografija, Tina i Solange sede u sofisticiranim izdanjima, okružene toplinom domaćeg ambijenta, utelovljujući poruku bliskosti i ljubavi. Kampanja slavi jednostavne, ali duboke trenutke – one koji čine praznike posebnim.

Tina, u elegantnom crnom odelu, zrači zrelom sofisticiranošću, dok Solange donosi modernu estetiku sa kožnim kaputom i smelim aksesoarima. Njihovo prisustvo unosi umetničku dimenziju, dok ambijent obogaćen detaljima poput zlatnih dekoracija i klasičnih nameštaja evocira osećaj tradicije i luksuza.

Gucci praznik sa porodicom Knowles
solange knowles nosi gucci svilenu maramu torbu i duboke teksas farmerke

Na drugoj fotografiji, akcenat je na mešavini modernog i klasičnog – džins, jednostavan crni džemper i Gucci torba pokazuju kako minimalizam može biti prepoznatljiv. Solange Knowles ovde unosi savremeni duh kampanje, savršeno balansirajući opuštenost i glamur. Ova kampanja ne samo da slavi modu već nas podseća na istinsku suštinu praznika – zajedništvo, ljubav i toplinu doma. Poruka Gucci brenda ostaje jasna: praznici su vreme kada se vraćamo onima koji nas definišu

Foto: Gucci

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.