
Brend ambasador i neosporni it-boy Jacob Elordi ponovo se pojavljuje u kampanji kuće Bottega Veneta, ovog puta u kratkom filmu i seriji fotografija koje potpisuje Duane Michals. Projekat pod nazivom What Are Dreams snimljen je u Michalsovom domu u Njujorku i predstavlja niz crno-belih portreta koji istražuju nesvesno, zamišljeno i neobično.




Inspirisan pokretom nadrealizma, ciklus od dvanaest vizuala prikazuje Elordija u enigmatičnim situacijama, okruženog poetskim rekvizitima i motivima koji odražavaju Michalsove umetničke uticaje – među njima i dela Giorgia de Chirica i Reného Magrittea.


U filmu Jacob Elordi recituje Michalsovu pesmu What Are Dreams, preuzetu iz njegove fotografske knjige Questions Without Answers iz 2001. godine. Autor opisuje projekat kao pokušaj da nevidljivo postane vidljivo – filmsko istraživanje koje spaja san i stvarnost. „Film je, na kraju krajeva, takođe san – nekada i zastrašujući, kao Frankenstein“, navodi Michals, ističući da je Elordi intuitivno razumeo magiju i misteriju projekta.
Ova saradnja ujedno povezuje prošlost i sadašnjost modne kuće Bottega Veneta: Michals je još 1985. godine fotografisao jednu od njenih kampanja, dok danas pred objektivom ima Elordija, novog zaštitnog lica brenda.
Pročitajte i Jacob Elordi i Bottega Veneta znaju tajnu dobrog putovanja
Foto: Courtesy of Bottega Veneta

