
Jonathan Anderson do sada je svoju viziju Dior ženske mode otkrivao tek kroz sporadične pojave na crvenom tepihu. Sada, njegov kreativni pravac dolazi u punom sjaju kroz lansiranje prve kampanje za legendarni Lady Dior model torbe.
Kampanju predvode tri nove ambasadorke brenda – Mia Goth, Greta Lee i Mikey Madison – i upravo one simbolizuju Andersonovu težnju da spoji nasleđe kuće sa svežim, savremenim pogledom na eleganciju.
Fotografije je snimio David Sims u Pavillon de Musique de la Comtesse du Barry, prostoru namenjenom prijemima, izgrađenom za čuvenu ljubavnicu kralja Luja XV. Sam ambijent aludira na francuski 18. vek, period koji je snažno uticao na Andersonove prve dizajnerske korake za Dior.

Način na koji su fotografije objavljene dodatno pojačava intrigantnost kampanje – umesto klasičnog saopštenja za medije ili reklamnog bilborda, Dior je odlučio da ih podeli putem privatne Instagram priče dostupne samo u opciji „Close Friends“. Ova strategija, već ranije uspešno primenjena, stvara ekskluzivni osećaj pripadnosti i dodatno podstiče interesovanje.

Ovo nije prvi put da Dior koristi digitalne platforme za velike premijere – Andersonov debi u vidu modne revije emitovan je uživo na Instagramu, privukavši više od milion gledalaca. Eksperimentišući sa načinom na koji se modne kampanje prezentuju, Dior nastavlja da briše granicu između modne umetnosti i savremene digitalne kulture.
Kampanja ujedno nagoveštava Andersonov odnos prema kultnim torbama ovog brenda. Nakon što je reinterpretirao model Book Tote, Lady Dior postaje njegova nova kreativna površina. Na vizualima, Goth, Lee i Madison nose osvežene verzije ovog klasičnog modela – svaka od njih spaja težinu nasleđa sa Andersonovim modernim izrazom.

„Lady Dior je jedna od najikoničnijih torbi u istoriji,“ izjavio je Anderson za WWD. „Volim to što, kada je uparite sa nekim kao što su Mia, Greta ili Mikey, ona iznenada dobija potpuno novo značenje.“
Ova kampanja, ipak, predstavlja tek početak. Anderson će svoju prvu kolekciju ženske odeće za Dior predstaviti 1. oktobra na Nedelji mode u Parizu – trenutak kada će modna industrija imati priliku da vidi kako njegova jedinstvena kombinacija zanata, istorije i suptilne subverzije izlazi iz okvira aksesoara i prelazi u puni izražaj kuće Dior.
Foto: Courtesy of Dior, Instagram

