Jonathan Anderson otkriva svoju prvu Lady Dior kampanju

U glavnim ulogama su Mia Goth, Greta Lee i Mikey Madison

Jonathan Anderson otkriva svoju prvu Lady Dior kampanju

Jonathan Anderson do sada je svoju viziju Dior ženske mode otkrivao tek kroz sporadične pojave na crvenom tepihu. Sada, njegov kreativni pravac dolazi u punom sjaju kroz lansiranje prve kampanje za legendarni Lady Dior model torbe.

Kampanju predvode tri nove ambasadorke brenda – Mia Goth, Greta Lee i Mikey Madison – i upravo one simbolizuju Andersonovu težnju da spoji nasleđe kuće sa svežim, savremenim pogledom na eleganciju.

Fotografije je snimio David Sims u Pavillon de Musique de la Comtesse du Barry, prostoru namenjenom prijemima, izgrađenom za čuvenu ljubavnicu kralja Luja XV. Sam ambijent aludira na francuski 18. vek, period koji je snažno uticao na Andersonove prve dizajnerske korake za Dior.

Jonathan Anderson otkriva svoju prvu Lady Dior kampanju

Način na koji su fotografije objavljene dodatno pojačava intrigantnost kampanje – umesto klasičnog saopštenja za medije ili reklamnog bilborda, Dior je odlučio da ih podeli putem privatne Instagram priče dostupne samo u opciji „Close Friends“. Ova strategija, već ranije uspešno primenjena, stvara ekskluzivni osećaj pripadnosti i dodatno podstiče interesovanje.

Jonathan Anderson otkriva svoju prvu Lady Dior kampanju
Via dior

Ovo nije prvi put da Dior koristi digitalne platforme za velike premijere – Andersonov debi u vidu modne revije emitovan je uživo na Instagramu, privukavši više od milion gledalaca. Eksperimentišući sa načinom na koji se modne kampanje prezentuju, Dior nastavlja da briše granicu između modne umetnosti i savremene digitalne kulture.

Kampanja ujedno nagoveštava Andersonov odnos prema kultnim torbama ovog brenda. Nakon što je reinterpretirao model Book Tote, Lady Dior postaje njegova nova kreativna površina. Na vizualima, Goth, Lee i Madison nose osvežene verzije ovog klasičnog modela – svaka od njih spaja težinu nasleđa sa Andersonovim modernim izrazom.

Jonathan Anderson otkriva svoju prvu Lady Dior kampanju

„Lady Dior je jedna od najikoničnijih torbi u istoriji,“ izjavio je Anderson za WWD. „Volim to što, kada je uparite sa nekim kao što su Mia, Greta ili Mikey, ona iznenada dobija potpuno novo značenje.“

Ova kampanja, ipak, predstavlja tek početak. Anderson će svoju prvu kolekciju ženske odeće za Dior predstaviti 1. oktobra na Nedelji mode u Parizu – trenutak kada će modna industrija imati priliku da vidi kako njegova jedinstvena kombinacija zanata, istorije i suptilne subverzije izlazi iz okvira aksesoara i prelazi u puni izražaj kuće Dior.

Foto: Courtesy of Dior, Instagram

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.