Harper's Bazaar Srbija

Posetili smo neobičnu reviju “Better not burnt” i otkrili najveći trend sezone

Simbolično, cilj revije bio je predstavljanje posledica izbora koje pravimo u životu i poziv da zamislimo odgovorniji razvoj koji vodi ka lepšoj budućnosti.

Kada spojimo Belgrade Fashion Week i Anu Trošić Trajković odmah nam je jasno da ćemo imati priliku da vidimo nešto (od)važno. Odvažno u pogledu ideje, važno u pogledu poruke. I upravo to nam se i desilo na sinoćnoj reviji interesantnog naziva “Better not burnt”.

Predstavljene odevne komade kreirali su mladi dizajneri Sanja Perić, Divna Lazić, Emilija Zdravković, Melanija Vasić, Milutun Lađević, Turbo manipulator i Varikina studio u saradnji sa istaknutom dizajnerkom Anom Trošić Trajković, mentorkom sa velikim iskustvom u segmentu redizajna i održive mode.

Simbolično, cilj revije bio je predstavljanje posledica izbora koje pravimo u životu i poziv da zamislimo odgovorniji razvoj koji vodi ka lepšoj budućnosti.

Od jednostavne crvene haljine, preko all denim outfit-a, pa sve do onih koji su uključivali mnoštvo boja i materijala, svaka kombinacija nastala je recikliranjem starih IQOS uniformi i iskorišćenih patrona koje su na taj način ne samo dobile novi život, već i prenele željenu poruku o mogućnosti pravljenja boljeg izbora.

Održivost kao tema nije prisutna samo u ekologiji, već i u gotovo svim segmentima naše svakodnevice. S obzirom na to da živimo u eri brze mode, upravo je ova oblast najpogodnija za skretanje pažnje na odgovornost i mogućnost da nešto zaista uradimo drugačije, iskreno i otvoreno, bez skrivenih namera.

Tako, kroz reviju “Better not burnt”, ljubitelji mode su osvestili da su neke stvari bolje ako ne sagore, jer upravo to predstavlja glavni izvor štetnosti kod cigareta. Podsećamo, IQOS, koji je podržao kreativni izraz mladih dizajnera, zagreva duvan bez sagorevanja i nudi bolju alternativu od nastavka pušenja cigareta. Dodatno, IQOS vizija sveta bez duvanskog dima još je bliža ostvarenju uz nove revolucionarne IQOS ILUMA uređaje, koji su sada dostupni i kod nas.

O održivosti se govori, ali čini se nikad dovoljno i vrlo verovatno ne na pravi način. Ovakav, inovativan pristup temi, kroz saradnju kompanije posvećene vrednostima održivosti i mladim kreativcima koji veruju u isto i koja rezultira nečim što je deo svakog našeg dana, poruka se daleko lakše šalje, ali i prima.

Veliko bravo Ani Trošić Trajković i njenom dizajnerskom timu za kreativnost i IQOS-u za podršku pitanja čiji se odgovor tiče svih nas.

IQOS nije proizvod bez rizika jer oslobađa nikotin, koji izaziva zavisnost. Samo za punoletne.

PROMO

Najnovije