
SKIMS, brend Kim Kardashian, nastavlja da razvija svoju mušku kategoriju novom kolekcijom fokusiranom na udobne siluete za svakodnevno nošenje i novi kamuflažni print. Za kampanju je angažovan reper i pevač Post Malone, a u ponudi su Heavyweight Fleece Jogger, Zip-Up Hoodie, SKIMS Basics T-Shirt, kao i modeli sa Realtree® kamuflažom.

Kampanja, koju je fotografisao Theo Wenner na ranču u Juti, odstupa od minimalne i neutralne SKIMS estetike u pravcu robusnijeg izraza, u skladu sa stilom Post Malone-a. Brend predstavlja i novu Heavyweight Fleece tkaninu, inovativni materijal fokusiran na toplotu, izdržljivost i udobnost.

U okviru kolekcije nalazi se i limitirana serija komada sa Realtree® kamuflažom – uključujući donji veš, majice i fleece setove. Pored toga, SKIMS lansira i nove lounge modele dizajnirane da pruže maksimalnu mekoću i savršeno pristajanje.

Kamuflaža je odavno deo prepoznatljive estetike Post Malone-a. U saradnji sa Stanley 1913, umetnik je lansirao seriju posuda za piće presvučenih kamuflažom, među kojima su Stanley Quencher H2.0 FlowState Tumbler i Easy Fill Flask. Iako je SKIMS i ranije istraživao varijacije kamuflažnog printa, kolekcija predvođena Post Malone-om predstavlja prvo korišćenje zvaničnih Realtree® dezena.

Nova SKIMS Fall 2025 muška kolekcija dostupna je u prodavnicama i online od 21. avgusta.
Foto: Courtesy of SKIMS