Revija “We Together”: Mladi dizajneri poslali važnu poruku

U okviru beogradske Nedelje mode održana je jedna od najvažnijih revija za budućnost modnog dizajna u Srbiji.

49. po redu Belgrade Fashion Week u periodu od osmog do 15. maja, predstavio nam je renomirane dizajnere srpske modne scene, neka uveliko poznata imena koja su još jednom potvrdila razlog za svoju dugotrajnost, ali i neka nova lica koja su nam otkrila novi pogled na aktuelne trendove, koje kao inovativni brend i ovoga puta podržava IQOS.

Prepuna sala bioskopa Balkan u centru prestonice, dokaz je velikog interesovanja i podrške ka ovoj kreativnoj grani industrije. Među entuzijastičnim, mahom mladim licima koji su došli da podrže svoje vršnjake, našla su se i neke poznata imena srpske modne i javne scene, poput Ašoka Murtija koji je bio i jedan od članova žirija, dizajnerki Tijane Pavlov i Sonje Jocić, te pevačice Tijane Dapčević.

Pored novih imena, koja će sasvim sigurno zasijati na modnom nebu naše zemlje i šire, definitivno je i Aleksandar Latinović koji je osvojio prvo mesto na konkursu “We Together”, gde su mladi dizajneri imali zadatak da svoje modele inspirisane urbanom i street modom oboje u  tonove The We Edition IQOS limitirane kolekcije.

Razlog za to nalazi se u pristupu i konceptu ovog mladog dizajnera, naveo je Nenad Radujević, osnivač Belgrade Fashion Week-a i član žirija.

Osnova rada Aleksandra Latinovića prikazana na autorskoj reviji mode, zasniva se na principu održive mode, preciznije recikliranim materijalima.

Po svojoj definiciji održiva moda podrazumeva odeću i aksesoare, koji se proizvode, koriste i prodaju poštujući ekološki i društveno ekonomski aspekt.

Važnost podrške ovom modnom konceptu od presudne je važnosti za budućnost životne sredine. Naime, prema podacima Evropske agencije za životnu sredinu, industrija odeće u Evropi nalazi se na viskom četvrtom mestu po pitanju uticaja na životnu sredinu i klimu, a premašuju ja stanovanje, hrana i transport.

Zbog čega je logično da je podršku ovakvom modnom događaju, koji će odrediti pravac kretanja mode u održivom pravcu, pružio upravo IQOS, brend čiji se princip korišćenja zasniva na smanjenju štetnosti duvanskog dima po okolinu.

Tekst: Promo

Foto: LCF Media

Pročitajte još

Pročitaj još