
Rooney Mara privlači svu pažnju i nikada nije izgledala tako prirodno, samouvereno i opušteno. Oskarom nominovana glumica pojavljuje se u kampanji brenda Givenchy za resort kolekciju 2026, pod nazivom Friends and Muses: The Portrait Series II. Nove fotografije odišu sirovom iskrenošću, intimnošću i tihom snagom, uhvaćene kroz objektiv Colliera Schorra, koji uspeva da uhvati i najmanje nijanse njene ličnosti.




Kreativna direktorka Sarah Burton opisuje kampanju kao proslavu povezanosti i inspiracije. „Moji prijatelji su često moje muze, a moje muze često postaju prijatelji,“ ističe ona. Taj duh prijateljstva i međusobnog oslonca prožima svaku fotografiju – minimalistički, emotivno i izuzetno lično.

Rooney nosi elegantne, skulpturalne siluete Givenchy koje spajaju nežnost i oštrinu, savršeno balansirajući klasičnu sofisticiranost i moderni duh. Reč je o čistim linijama, luksuzno mekanim materijalima i gotovo neprimetnoj paleti boja koja omogućava da njen nastup sam govori. Stilizovala ju je modna legenda Camilla Nickerson, stvarajući stajlinge koji kombinuju minimalizam i izražajno raspoloženje.

Ovo je pun krug za Rooney, koja je pre nekoliko godina bila lice kampanje parfema Givenchy. Sada, pod Burtoninim umetničkim vođstvom, vraća se kao muza i istovremeno lice brenda, ostavljajući upečatljiv, nezaboravan utisak. Frizura je delo Oliviera Schawalda, šminka Lucije Pieroni, a nokti Ama Quashie, upotpunjujući svaku fotografiju u savršenoj harmoniji stila i karaktera.
Foto: Courtesy of Givenchy

