Rosalia je ambasadorka Diora i zaštitno lice kampanje Lady Dior

Kampanja donosi spoj umetnosti, mode i muzike

Rosalia

Nova kampanja za Dior predstavlja špansku pevačicu Rosaliu kao globalnu ambasadorku brenda i zaštitno lice legendarne torbe Lady Dior. Rosalia je postala deo Dior porodice kao simbol savremenog luksuza i elegancije. Kampanja donosi spoj umetnosti, mode i muzike, ističući Rosaliu kao ikonu stila koja predstavlja duh Diora u modernom kontekstu.

Rosalia

Na Met Gali, koja je oživela temu ” The Garden of Time”, pevačica je nosila crnu tulipan haljinu Dior. Haljina je bez bretela, ukrašena vunenim i svilenim korsetom i obogaćena dugmićima i pojasom oko struka. Bila je izrađena po meri za Rosaliu od strane francuske modne kuće Dior na čelu sa Mariom Graziom Chiuri.

Intrigantna toaleta koju je nosila na stepenicama Met Gale možda je poslužila kao najava pevačicinog eventualnog ambasadorskog položaja za brend. Pevačica već neko vreme ima dobru saradnju sa Dior-om. Rosalia je sedela u prvom redu na brojnim revijama, uključujući revije za proleće/leto 2024. i jesen/zimu 2024. na nedelji mode u Parizu.

Rosalia

Snimljena od strane Collier Schorra, kampanja pokazuje Rosalíu kako drži ikoničnu torbu Lady Dior torbu. Neke fotografije su crno belog karaktera. Torba Lady Dior, prvobitno nazvana Chouchou, debitovala je 1995. godine i uskoro je nazvana po princezi Diani. Pošto ime torbe odaje počast Dianinoj originalnoj tituli, Lady Diana Spenser. Pokojna princeza imala je blizak odnos sa brendom. Fotografisana je na Met Gala događaju 1996. godine zajedno sa tadašnjim kreativnim direktorom Diora, Johnom Gallianom. Na događaju je nosila torbu dok je nosila haljinu od čipke iz John Galliano-ove inauguracijske haute couture linije.

Nova i reimaginirana torba koju nosi Rosalia uključuje nove boje i privezke, kako se može videti na slikama kampanje.

Rosalia

Rođena nedaleko od Barselone 1992. godine, Rosalia je osvojila svet svojim spojem flamenka i hiper-savremenih zvukova. Nakon osvajanja 2 Grammy nagrade, 11 Latino Grammy nagrada, 4 MTV Video Muzičke nagrade i jedne MTV Evropske Muzičke nagrade, sada je globalna ambasadorka za Dior. I da bi inaugurirala ovu saradnju, Rosalía je sada lice reklamne kampanje posvećene torbi Lady Dior.

Foto: Promo Dior, Profimedia

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.