Harper's Bazaar Srbija

Budi drugačiji. Budi isti. Budi Bpolar.

Ako gradske ulice doživljavate kao modnu pistu, a prirodu kao savršen beg od užurbane svakodnevice - pronašli smo mesto u kojem ćete se osećati kao kod kuće.

Converse 

Volite li onaj osećaj pulsiranja afalta pod svojim nogama, dok užurbano hodate u novim Converse Run Star Motion CX patikama? Sviđa vam se zvuk grada kad se dan pretvara u veče, a vanila sky kreće da se stapa sa vašom Fred Perry haljinom? Uživate u zracima jutra posle noći koju ste proveli đuskajući u klubu na nekoj beogradskoj reci, u outfitu koji bi odobrila Amy Winehouse? A opet, tako vam prija kada vikendom pobegnete na planinu i uspenjete najviši vrh, uživate u vožnji mountain bajka i tragovima gume na neasfaltiranom putu, a potom u večeri pod zvezdama uz logorsku vatru i zvuke šume? 

Gradska devojka i urbani avanturista koji čeznu za adrenalinskim akcijama u prirodi, to nisu bipolarne ličnosti već deca nove generacije, gradski nomadi koji će umesto “ili” biraju veznik “i”. 

Saucony 

I zato znamo da ćete uživati u jedinstvenoj multibrend radnji, otvorenoj za modne istomišljenike i entuzijaste, koji poštuju različitosti, Bpolar. Izborom brendova, načinom njihove prezentacije i jedinstvenom i originalnom prodavnicom na najlepšem mestu u Beogradu, u ulici Cara Lazara broj 10, Bpolar predstavlja pravu modnu oazu u centru grada.

Bpolar zadovoljava potrebe onih koji tragaju za drugačjim sadržajem i pokriva širok dijapazon najboljih svetskih brendova kao što su Dr. Martens, Vans, Nike, Fred Perry, Converse, New Balance, Saucony, Sun 68, Puma, Eastpak, Timberland, Jansport, ON, Arena. Tu su i domaći brendovi svetskog kvaliteta i originalnosti – odeća koju prave naš proslavljeni dizajner Slavimir Stojanović (Futro) i DechkoTzar. 

Dr. Martens 

Bpolar je mesto u kojem možete naći odeću, obuću i aksesoare za žene i muškarce, ali i uniseks modele brendova od kojih svaki ima jedinstvenu filozofiju i priču. Vans, Converse, Puma, Arena, New Balance i Nike apsolutno svi poznajemo, ali jeste li upoznati sa brendom Fred Perry

Britanska teniska zvezda Fred Perry pedesetih lansira svoju polo majicu, dizajniranu da se nosi na terenu. Vremenom postaje deo britanske kulturne istorije, a danas se smatra britanskim klasikom dizajna. Fred Perry “M3” bila je jednostavna, potpuno bela pamučna pike polo majica, sa tankom siluetom i fokusom na laganu izdržljivost. Lansirana na Vimbldonu, majica je bila momentalni uspeh. Inspirisala je generaciju tenisera, a zatim generaciju pobunjenika, muzičara, filmskih stvaralaca i puni krug nazad do sportskih zvezda. Uvek upecatljiv logo, tik iznad srca igrača bio je lovorov venac.

Fred Perry je majica koju cete prepoznati sa druge strane sobe, preko plesnog podijuma, na ulici, preko fudbalskog stadiona. U novom milenijumu brend Fred Perry je ponovo otkrio sebe, sa serijom saradnje koja je počela sa japanskim brendom Commes des Garcons, a nastavila se sa brojnim drugih dizajnera, umetnika, muzičara i sportskih ličnosti. Među njima su belgijski dizajner Raf Simons, Gwen Stefani, Gorillaz, kao i fondacija Amy Winehouse.

A volite li Saucony, brend koji obožavaju Katie Holmes, Jennifer Garner, Gigi Hadid? Osnovana 1898. godine, Saucony je danas jedna od vodećih svetskih kompanija. Izgrađena na nasleđu performansi, Saucony nastavlja da nudi najbolje patike za trčanje u klasi, odeću za trčanje i vanvremensku retro obuću koja je pomogla da oblikujemo ono što smo danas. 

No, znate li za Napapijri? Put ovog italijanskog brenda počinje 1987. godine u podnožju Mon Blana, najvišeg vrha u Evropi. Napapijri na finskom jeziku znači severni polarni krug, a Norveška, spoj ekstremnih uslova i prelepih pejzaža, čija zastava je logo brenda, predstavlja slobodu i smisao za avanturu. Brend je poznat po zimskim jaknama, ski odelima, materijalima koji garantuju nepromočivost i komforan osećaj u ekstremnim uslovima – sportska elegancija u najluksuznijem smislu. 

A eco-friendly ACBC italijanski brend? 

Nastala 2017. godine u Milanu, italijanska start-up kompanija ACBC (Anything Can Be Changed) pozicionirala se na globalnom tržištu kao brend sa futurističkom vizijom i inovativnim pristupom u kreiranju svojih proizvoda. Vodeći se eco-sustainability principima, ACBC u prvi plan ističe važnost očuvanja životne sredine koristeći reciklirane i biorazgradive materijale u izradi jedinstvenih, eco-friendly modela patika.

U eri dominacije fast fashion proizvodnje, brend se okreće alternativnim rešenjima, kako bi minimalizovao svoj uticaj na okolinu i doprineo smanjenju ekološke zagađenosti. Tvorci brenda smatraju da eco-sustainability pristup nije samo stvar izbora, već pravac kome treba da težimo ako želimo da sačuvamo našu planetu i učinimo je najboljim mogućim mestom za život.

Znate li za najudobnije patike na svetu ON? 

Od svog ulaska na tržište obuće 2010. godine, ON se kreće sopstvenim tempom. Beskompromisni napor da proizvede najbolje patike za trčanje na tržištu može se uporediti sa trkačem na duge staze u svojoj zoni, sa samo jednim ciljem: nastaviti napred. “Švajcarska ima veoma funkcionalnu istoriju kada je u pitanju dizajn proizvoda. Poznato je da smo ponekad preterano racionalni”, kaže šef dizajna proizvoda Thilo Aleks Bruner. A pazite sad ovo: Roger Federer zvanično se pridružio ON timu kao investitor On-ovog CloudTec® koji se etablirao kao sila na koju treba računati. Pored eksplozije u kulturi trčanja, ON-u se konačno desio i prodor u lyfestyle brendove. Sve ovo ukazuje na nastavak uspeha i snagu brenda koji ostaje veran svom DNK.

Dr. Martens 

Više od obične prodavnioce, Bpolar je iskustvo, zajednica, mesto za sve koji traže nešto više od odeće. Ovde ćete ostvariti dobar popust na prvu kupovinu, uživati u sekciji “poslednji komad”, ali i čestim rasprodajama koje se dešavaju i van sezone. 

Kupovinu možete da obavite uživo, u radnji, a ako više volite šoping iz fotelje ili želite da se upoznate malo bolje sa jedinstvenim brendovima na našem tržištu, pre nego što ih kupite – iščekirajte sve online.

Vans

Tekst & Fotografije: Promo 

Najnovije