Harper's Bazaar Srbija

Ovog proleća (ponovo) nosimo floral!

Modna kuća MONA svojom kampanjom postavila je nove trendove - u svakom smislu.

floral

Florals for spring možda nije groundbreaking, ali korišćenje veštačke inteligencije, na našim prostorima, u cilju kreiranja modne kampanje koja će privući pažnju i izazvati lavinu (pozitivnih) komentara ipak jeste. Molimo vas za jedan veliki aplauz za modnu kuću MONA!

MONA se nije poigrala samo sa najnovijom AI tehnologijom kako bi na malo drugačiji način predstavila novu kolekciju za sezonu proleće/leto 24, već i sa kultnim citatom koji je izgovorila Miranda Priestly (The Devil Wears Prada, 2006) kojim je sama kolekcija najavljena na društvenim mrežama. Naravno da je i taj detalj oduševio ljubitelje našeg poznatog brenda.

floral

Vizuali u strastveno crvenim, romantično roze, hrabrim narandžastim i mistično zelenim tonovima ne samo da su osvežili naš Instagram feed, već su i u nama probudili želju da ove sezone “tipične” prolećne nijanse zamenimo onim malo odvažnijim.

floral

Novu MONA kolekciju čine haljine krupnog cvetnog uzorka koji u kombinaciji sa upadljivim nijansama i elegantnom formom predstavljaju komade koji će ovog proleća definitivno činiti razliku u vašem garderoberu, ali i svakodnevnom stilu. Tu su i, sada već prepoznatljivi, modeli cipela na štiklu uz koje će čak i farmerke i bela košulja izgledati runway-worthy, kao i tašnice klasičnog dizajna, ali moderno primenjenog MONA logotipa.

Bez obzira na to da li ćete komade iz nove kolekcije nositi zajedno ili u kombinaciji sa nečim drugim, jedno je sigurno – MONA obezbeđuje dobar izgled baš svaki put.

floral

Pssst, budite spremni na mnoštvo komplimenata!

Promo

Najnovije