Svaka It devojka želi ovu suknju napravljenu od muških bokserica

A da li biste je vi nosili?

Ako napravite spiralnu suknju od muškog donjeg veša, it devojke Charli XCX i Chloë Sevigny će je nositi. Ovo nije teorija, već činjenica. Njujorški dizajner DJ Chappel stvorio je kariranu suknju od muških boksera, dizajniranu sa asimetričnom ivicom koja čini svaku jedinstvenom – a poznate ličnosti ne mogu da je skinu sa sebe.

Charli i Sevigny su zaista nosile Chappelov prepoznatljiv komad, i to više puta, ali pre nego što su ih popularizovale, suknja je postala must-have komadd među njujorškom modnom scenom. Prvi put smo je primetili na posetiocima Nedelje mode u februaru, a zatim ponovo u septembru. Danas, teško je otvoriti Instagram ili TikTok, a da ne vidite ovu suknju, kao ni da ne naiđete na nju na ulicama Njujorka.

Međutim, ono što je najšokantnije nije samo koliko su suknja i njen quirk postali popularni, već i koliko je brzo transformisala DJ Chappela u ime koje je prepoznato.

Početak DJ Chappela i njegova jedinstvena inspiracija

Chappel nije imao modnu pozadinu – zapravo je započeo studije iz oblasti plesa. Svoju modnu karijeru započeo crtanjem i kreiranjem odeće za sebe, a zatim deljenjem svojih kreacija na Instagramu. Njegova kreativnost je ubrzo privukla pažnju drugih, što je dovelo do toga da su ljudi želeli da nose njegove komade. Fokusirao se na stvaranje odeće koju ljudi ne bi samo nosili, već u kojoj bi živeli, što je izazvalo interes i izgradilo dublje veze sa kupcima. Ovaj pristup je rezultirao i partnerstvom sa kreativnim direktorom, Ryanom Cardosom, što je dalje oblikovalo razvoj brenda.

Spiralna suknja i svakodnevni život

Ako se pogledaju prvi postovi na brendovom Instagramu, može se primetiti njihova prva kampanja u kojoj prijatelji DJ Chappela nose spiralnu suknju dok šetaju psa, donose veš u vešarnicu ili idu metroom – tačno onakav pristup odeći za svakodnevni život koji je i želeo.

Održivost i nova faza brenda

Dok su Chappel i Cardoso uzbuđeni zbog kultnog statusa spiralne suknje i podrške koju su dobili od poznatih ličnosti, Cardoso naglašava da brend već gleda u sledeći korak. “U eri društvenih mreža, veoma je lako da brend postane popularan zbog jedne stvari i da ljudi samo to očekuju. Da, radimo suknju, ali želimo da stvorimo čitav svet i imamo svoju priču.”

Novi kampanjama jasno pokazuju da brend ide dalje od same suknje, ali je ne zaboravlja. U najnovijim stilizacijama, suknja se kombinuje sa novim komadima kao što su teksas pantalone, kombinezoni i haljine bez leđa.

Foto: Instagram/dauanjacari

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.