Harper's Bazaar Srbija

3 brenda u usponu koja će uzdrmati Nedelju mode u Kopenhagenu

CPHFW u fokusu.

Poslednjih godina nije nedostajalo skandinavskih brendova koji su dostigli globalnu popularnost. Od Ganni-a do Cecilie Bahnsen i Toteme-a, utabali su put nadolazećim nordijskim talentima ka usponu.

Nedelja mode u Kopenhagenu za sezonu proleće/leto 2024, koja se upravo dešava, pored dobro poznatih imena, u fokus stavlja i podršku mladim dizajnerima, zahvaljujući NewTalent inicijativi pokrenutoj prošle godine.

Među brendovima A Røge Hove  dobitnikom Karl Lagerfeld nagrade za inovatinost, i Jade Cropper, koji je primećen na It devojkama, kao što je Gigi Hadid, Kendall Jenner i Kim Kardashian, ove sezone izdvojila su se još tri sledeća dizajnera.

Rolf Ekroth

Finski dizajner Rolf Ekroth osnovao je svoj brend 2016. godine, nakon što je diplomirao na Univerzitetu Aalto i pobedio na prestižnom takmičenju Designer’s Nest. Od tada, postao je poznat po svojim urbanim dizajnima (uključujući nezaboravnu jaknu napravljenu od narukvica) prožetim refleksijama o prošlosti.

Nicklas Skovgaard

Od objavljivanja svojih prvih dizajna na Instagramu 2020. godine, Nicklas Skovgaard je brzo stekao lojalne modne sledbenike za svoje jedinstvene kreacije koje spajaju ručno tkani tekstil sa štedljivim tkaninama. Bivši stilista enterijera jedan je od dizajnera izabranih u okviru inicijative NewTalent Copenhagen Week-a ove sezone.

Paolina Russo

Brend sa sedištem u Londonu izabran je za finalistu međunarodne Woolmark nagrade, pre nego što je ušao u uži izbor za LVMH nagradu. Sada je marka – koja je ubrzo postala poznata po svojoj šarenoj trikotaži koja je prožeta sportom – osvojila novostvorenu nagradu Zalando Visionary Award na Nedelji mode u Kopenhagenu.

Foto: Profimedia

Priredila: T.M.

Najnovije