
U ovim podeljenim i izazovnim vremenima, Moncler slavi ljubav — i toplinu — u skladu sa svojom ponudom udobnih puf jakni i gornje odeće. Kako bi preneo poruku ljudske topline i povezanosti, brend se obratio dvojici legendarnih prijatelja, Al Pacinu i Robertu De Niru, koji se pojavljuju u Moncler globalnoj kampanji Warmer Together. Ovo je njihova prva zajednička kampanja.

Kampanju je u Njujorku snimio poznati portretni fotograf Platon, a ona se razvija kroz upečatljive crno-bele fotografije i seriju kratkih filmova koji se fokusiraju na pet tema: prijateljstvo, poštovanje, povezanost, poverenje i toplinu, uz prikaze trenutaka iza scene.

„Decenijama je Moncler bio povezan sa zimom i puf jaknama, ali sam oduvek osećao da Moncler predstavlja nešto dublje: ljubav i osećaj zajedništva“, rekao je predsednik i izvršni direktor Remo Ruffini. „Te vrednosti oblikuju sve što radimo već više od 70 godina. Kroz svaki proizvod i svaku kampanju provlači se nit emocije i ljudske povezanosti. Kroz svoju priču o prijateljstvu, Al Pacino i Robert De Niro oličavaju sve za šta se Moncler zaista zalaže: nežnost, toplinu i veru da smo svi bolji — i topliji — zajedno.“

„Toplina nikada nije bila o spoljašnjosti. Uvek je bila o onome što se dešava iznutra,“ kaže De Niro u najavi objavljenoj pre lansiranja kampanje. U kampanji nosi Maya 70 jaknu, model sa prozračnim punjenjem izrađen od recikliranog najlona longue saison sa skidajućom kapuljačom — jedan od zaštitnih znakova brenda. Kampanja takođe ističe Bretagne jaknu, novitet za jesen 2025, kratku puf jaknu sa kapuljačom i zaobljenom siluetom.
„Prijateljstvo je najveća stvar koju možeš imati. Prijatelji, ljudi sa kojima deliš isti svet. Postoji to urođeno poverenje. I razumevanje života,“ kaže Pacino.
Dvojica proslavljenih glumaca zajedno su radili na filmovima kao što su The Godfather Part II, Heat, The Irishman i Righteous Kill.

Kao muzičku podlogu za kampanju, umetnik i Moncler ambasador Tobe Nwigwe, zajedno sa svojom suprugom Fat, snimio je novu verziju klasika Bila Withersa Lean on Me, koja oslikava poruku kampanje o utehi i bliskosti u prijateljstvu.
Foto: Moncler