Al Pacino i Robert De Niro zvezde su nove modne kampanje!

U svojoj prvoj zajedničkoj kampanji, legendarni glumci utelovljuju prijateljstvo i povezanost u Moncler globalnoj inicijativi "Warmer Together"

U ovim podeljenim i izazovnim vremenima, Moncler slavi ljubav — i toplinu — u skladu sa svojom ponudom udobnih puf jakni i gornje odeće. Kako bi preneo poruku ljudske topline i povezanosti, brend se obratio dvojici legendarnih prijatelja, Al Pacinu i Robertu De Niru, koji se pojavljuju u Moncler globalnoj kampanji Warmer Together. Ovo je njihova prva zajednička kampanja.

Kampanju je u Njujorku snimio poznati portretni fotograf Platon, a ona se razvija kroz upečatljive crno-bele fotografije i seriju kratkih filmova koji se fokusiraju na pet tema: prijateljstvo, poštovanje, povezanost, poverenje i toplinu, uz prikaze trenutaka iza scene.

„Decenijama je Moncler bio povezan sa zimom i puf jaknama, ali sam oduvek osećao da Moncler predstavlja nešto dublje: ljubav i osećaj zajedništva“, rekao je predsednik i izvršni direktor Remo Ruffini. „Te vrednosti oblikuju sve što radimo već više od 70 godina. Kroz svaki proizvod i svaku kampanju provlači se nit emocije i ljudske povezanosti. Kroz svoju priču o prijateljstvu, Al Pacino i Robert De Niro oličavaju sve za šta se Moncler zaista zalaže: nežnost, toplinu i veru da smo svi bolji — i topliji — zajedno.“

„Toplina nikada nije bila o spoljašnjosti. Uvek je bila o onome što se dešava iznutra,“ kaže De Niro u najavi objavljenoj pre lansiranja kampanje. U kampanji nosi Maya 70 jaknu, model sa prozračnim punjenjem izrađen od recikliranog najlona longue saison sa skidajućom kapuljačom — jedan od zaštitnih znakova brenda. Kampanja takođe ističe Bretagne jaknu, novitet za jesen 2025, kratku puf jaknu sa kapuljačom i zaobljenom siluetom.

„Prijateljstvo je najveća stvar koju možeš imati. Prijatelji, ljudi sa kojima deliš isti svet. Postoji to urođeno poverenje. I razumevanje života,“ kaže Pacino.

Dvojica proslavljenih glumaca zajedno su radili na filmovima kao što su The Godfather Part II, Heat, The Irishman i Righteous Kill.

Kao muzičku podlogu za kampanju, umetnik i Moncler ambasador Tobe Nwigwe, zajedno sa svojom suprugom Fat, snimio je novu verziju klasika Bila Withersa Lean on Me, koja oslikava poruku kampanje o utehi i bliskosti u prijateljstvu.

Foto: Moncler

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.