Harper's Bazaar Srbija

Buntovnica u denimu: Goruća kampanja brenda Acne Studios sa Kylie Jenner

Kakav pomak od njenog uobičajenog glama.

Umrljana i zamazana kombinacijom ulja i peska, Kylie Jenner predstavila je novu denim kolekciju brenda Acne Studios. Praveći iskorak iz svog uobičajenog glamura, beauty mogul i rijaliti zvezda vratila se najjednostavnijoj formi oblačenja – klasičnom, prljavom teksasu, koji je sve samo ne dosadan.

Editorijal koji je snimila Carlijn Jacobs, prikazuje mladu zvezdu prekrivenu “prljavštinom” u oversized farmerkama, otkopčanoj klasičnoj teksas košulji i topovima. Na nekoliko fotografija Kylie je “dobila” svoj duplikat sa kojim se sukobljavala ili ukrštala u senzualni zagrljaj.

„Kampanja je imala za cilj da prikaže Kylie kao ženu koja ima kontrolu, voli sebe i koja se ne plaši da prigrli svoje želje. Želela sam da proslavim njenu individualnost tako što sam je udvostručila. Ona voli sebe i ne plaši se da to pokaže“, kaže fotografkinja.

Kao zaštitni znak brenda, teksas se nalazi u njegovim kolekcijama od prvog lansiranja 1996, kada je 100 komada farmerki poklonjeno umetnicima, prijateljima i obožavaocima osnivača i kreativnog direktora Jonnya Johanssona.

„Denim je jedan od onih buntovnih, ali praktičnih materijala koji mi je uvek privlačan. Takođe je veoma održiv materijal u smislu da ga na kraju nosite iznova i iznova godinama”, kaže Johansson. „Ja razmišljam o teksasu kao o polaznoj tački za sve ostalo u vašoj garderobi – sva vaša druga odeća se vrti oko teksasa. To je beskrajno važan materijal koji volim iznova da izmišljam svake sezone.”

Foto: Profimedia, Instagram

Priredila: T.M.

Najnovije