Da li pre nego što krenete u kupovinu, obavezno idete na Google kako biste bili savršeno spremni? Po svemu sudeći, ovo radi većina žena, naročito kada treba da kupe grudnjak, deo garderobe koji treba pažljivo odabrati, na osnovu sopstvenih fizičkih karakteristika.
Otuda i ideja Calvina Kleina da predvidi potrebe svojih kupaca i odgovori direktno i efikasno na pitanja koja potrošači postavljaju pretraživaču u vezi sa kupovinom svog „grudnjaka“, sa #Ckunfiltered: Bra Talk. #Ckunfiltered: Bra Talk je serija mini video snimaka na YouTube-u koji odgovaraju na najpopularnija pitanja o grudnjacima u Evropi.
Da bi stvorio ove video zapise, Calvin Klein je u saradnji sa Google-om analizirao najpopularnija pitanja o grudnjacima, uključujući pitanja o njihovim karakteristikama. U ovim video zapisima, u obliku dijaloga dvoje ljudi koji otvoreno razgovaraju jedni s drugima, u prvi plan iznose sve što se tiče njihove veličine i primene kod savremene žene.
Calvin Klein je izabrao ovaj oblik komunikacije za direktniji, savremeniji i interaktivniji pristup sa potrošačima, uzimajući mnoštvo informacija i analiza iz Google-a.
Inicijativa ima za cilj da „ojača direktan odnos sa kupcem kompanije Calvin Klein – nudeći stručne i korisne savete, i metode merenja za konačno rešenje pre kupovine“.