Harper's Bazaar Srbija

Cyber sirena: Kylie Jenner kao novo zaštitno lice Jean Paul Gaultier kampanje

I zašto ona, a ne Kendall Jenner?

Brend Jean Paul Gaultier upravo je lansirao Flowers, spring/summer kampanju za 2023, sa Kylie Jenner u glavnoj ulozi. “Uhvaćena” u prepoznatljivu viziju fotografkinje Elizavete Porodine, najmlađa sestra iz Kardashian – Jenner klana izgleda kao 2.0 morska sirena, cyber vodena heroina sive kose, spajajući bajkovitu estetiku sa estetikom VR univerzuma, kakav je zamislila kreativna direktorka Florence Tetier.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @jeanpaulgaultier

– Kylie Jenner bila je logičan izbor za ovu kampanju. Njena ličnost i ozloglašenost prava su inspiracija. Ona se idealno uklapa sa osobinama koje treba da ima moderna sirena koju smo tražili – moćno biće, sposobno da se adaptira u svako prirodno okruženje, istakla je kreativna direktorka kampanje u press saopštenju,  a nama ostaje da se zapitamo da li je zaista tako, jer da nije, zar bi Kylie, umesto, recimo, sestre Kendall, koja se profesionalno bavi modelingom, bila angažovana i kao ambasadorka Dolce&Gabbana kuće, nova Coperni muza i Schiaparelli lice?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @jeanpaulgaultier

Beauty mogulka, rijaliti zvezda i sve popularnija manekenka, Kylie je stala u red sa najvećim zvezdama koje su bile zašitna lica brenda Jean Paul Gaultier i inspiracija samog osnivača. U tom redu nalaze se Madonna, Dita Von Teese, Amanda Lear, Laetitia Casta, Ines de la Fressange, Beth Dito, Amy Winehouse, Rossy de Palma i mnogi drugi.

– Univerzum kuće Gaultier uvek je slavio izuzetne ličnosti, koje su istovremeno ekstremno popularne figure, a Kylie Jenner je sjajan, ujedno i logičan izbor koji nastavlja Gaultier liniju talenata.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @jeanpaulgaultier

Sama kolekcija za proleće/leto 2023 kuće Gaultier, vraća nas u dvehiljadite, kada su JPG kreacije bile posute cvećem (jedna od njih je Louise Brooks Chez Easy Rider), a tu su i  motivi koje je kuća koristila 1996, u kolekciji Cyberbaba, koji se razlivaju preko haljina od tila, topova, kupaćih kostima i pletenih haljina za plažu.

U kolekciji se nalaze i čuveni korseti sa šiljatim korpicama, kakve je proslavila Madonna, i stretch biciklistički šortsevi od satena, kao i čipka koja pravi utisak donjeg veša od bluza i pantalona, farmerke sa niskim strukom i udobna odeća za cosy trenutke u kojima ne radimo ništa.

A ako još uvek niste sigurni zašto Kylie, a ne 180 centimetara visoka Kendall, koja je, iako mnogi osporavaju njen talenat, zvanično najplaćenija manekenka na svetu, ostanite sa nama još malo. Mada je uvek igrala na kartu seksepila, Kylie za razliku od ostalih sestara nikad nije pokušavala da bude model. Kim je srušila internet noseći reviju kuće Dolce&Gabbana, zaštitno je lice njihove SS23 kampanje, bila je muza kuće Balenciaga, pre toga brenda Balmain, kao i Riccarda Tiscija. Kloe je reklamirala sopstveni brend, kao i Kourtney, ali poslednjih godina oči modne industrije gledaju uglavnom u Kylie.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @jeanpaulgaultier

Ona je glavna zvezda prvih redova na Nedeljama mode, upravo ona nalazi se vibrantnoj i originalnoj, iako crno beloj, martovskoj naslovnici italijanskog Vanity Faira, bez šminke, i da sve bude još pikantnije, upravo je na jednom modnom dešavanju upoznala sadašnjeg partnera, glumca Thimotheeja Chalameta (i dalje nam je teško da poverujemo u to), sa kojim se viđa nekoliko meseci. I da, ono što je definitivno izdvaja od svih ostalih sestara, a čemu je modna industrija posebno naklonjena poslednjih godina, jeste njen Instagram profil, na kojem ima 389 miliona pratilaca. Pogađate – više od svih ostalih sestara, čak i od najpopularnije Kim, koja ima 354.

Tekst: J. M. 

Fotografije: Profimedia, Instagram 

 

 

Najnovije