Gabriela Hearst napušta luksuzni brend Chloé

Pod njenim rukovodstvom, Chloé je postala prva evropska modna kuća koja je dobila status B Corp.

Gabriela Hearst napušta Chloé nakon tri godine na čelu brenda. Njena prva kolekcija za Maison predstavljena je u martu 2021. godine, a njena poslednja biće kolekcija za proleće/leto 2024, koja će biti izložena ove jeseni na Nedelji mode u Parizu. Prema izveštajima, ona želi da se fokusira na svoj istoimeni brend i druge tekuće projekte.

U 2020. godini, neposredno pre nego što se Gabriela pridružila brendu, Chloé je namenski preusmerio svoj poslovni model sa fokusom na društvenu i ekološku održivost. Skoro godinu dana kasnije, u oktobru 2021, brend u vlasništvu Richemonta, postao je prva evropska luksuzna kuća koja je dobila status B Corp.

Gabriela se prirodno nametnula kao prikladna za vodeću ulogu, s obzirom na njen interes za održivost. Gabriela Hearst torbe se proizvode samo u limitiranom kvalitetu, a 2018. godine organizovala je prvu modnu reviju sa neutralnom emisijom ugljenika tokom Nedelje mode u Njujorku, sa 25 odsto njenih dizajna napravljenih od mrtvog materijala. Na web stranici Gabriela Hearst, ona piše: „Svojim klijentima uvek govorim: Ne kupujte mnogo, kupujte ono što vam treba, što želite, i što biste ostavili u nasledstvo.“ Često kaže da je njena namera bila da izgradi brend čije stvari su napravljene da traju.

Chloé runway show u Parizu 2023

Pridruživanjem Chloé, Gabriela je imala za cilj da implementira svoje vrednosti i stavove u većem obimu. U izjavi nakon njene prve kolekcije za kuću, tvrdi se da je bilo “četiri puta više održivog materijala” nego prethodne godine. Teksas je bio organski, poliester i viskoza su reciklirani, torbe su bile vintidž. Nastavila je da dizajnira popularne održive patike Nama i da uvodi reciklirane i prerađene tkanine u svaku kolekciju. Njen uticaj na krajnji rezultat je takođe bio primetan: prošlog februara, izvršni direktor brenda, Riccardo Bellini, je izvestio da je prihod od kuće porastao za 60 procenata.

Trenutno, plan sukcesije nije poznat, ali brend privlači pažnju mlađe generacije obožavalaca mode, od kojih mnogi sakupljaju komade iz kratkog boravka Stelle McCartney u brendu – od 1997. do 2001. Sajtovi za preprodaju, kao što je Real Real, ponovo su zapazili interesovanje za neke od najvećih „It“ Chloé torbi, kao što su Paddington i Silverado (obe uvek prisutne na paparaco snimcima s početka 2000-ih).

Iako će održivost bez sumnje ostati u fokusu brenda, biće zanimljivo videti da li će, sa svojim sledećim imenovanjem kreativnog direktora, Chloé moći da se održi uzbuđenje koje okružuje njegove prethodne iteracije.

 

Foto: Profimedia

Priredila: T.M.

Najnovije