Glumica i aktivistkinja prikazuje komade iz nove Gucci kolekcije Off The Grid.
Po prvi put, italijanska luksuzna kuća lansira svoju održivu kolekciju Gucci Off The Grid, pod vođstvom kreativnog direktora Alessandra Michelea. Od svog debija 2015. godine, dizajner je nastavio da nudi kolekcije koje kombinuju hrabrost, savoir-faire i ekscentričnost. Dok je kuća 2016. godine počela da koristi 100% reciklirane najlonske materijale, danas je Alessandro Michele otišao korak dalje, zamišljajući potpuno ekološki odgovornu kolekciju koja pre svega ima za cilj da podrži posvećenost kuće kružnoj proizvodnji.
Jane Fonda se možda zaklela da neće kupovati novu odeću prošle godine, ali to ne znači da je zauvek završila sa modom. U stvari, 82-godišnjakinja je lice nove velike Gucci kampanje i kolekcije Off The Grid, koja je deo nove inicijative Gucci Circular Lines, koja podržava održivu proizvodnju. Na fotografijama i u kratkom video klipu, koje je snimio fotograf i režiser Harmony Korine, glumica i aktivistkinja može se videti „kako gradi kućicu od drveta“ i kako pozira sa Lil Nas X, King Princess, japanskim umetnikom Miyavi i David Mayer de Rothschild. Zvezde su obučene od glave do pete u komade iz nove kolekcije Gucci Off the Grid, koji su, kako se navodi u saopštenju za štampu, izrađeni od „recikliranog, organskog, bio-baziranog materijala, uključujući ECONIL, najlon izrađen od najlonskih ostataka i otpada pre i nakon upotrebe potrošača.”
Kampanja je snimljena u Los Anđelesu pre karantina zbog COVID-19, a osmislio ju je Gucci kreativni direktor Alessandro Michele, koji je objasnio misaoni proces koji stoji iza projekta i kako je povezan sa uticajem okoline.
„Kolekcija je rezultat timskog rada; svako je doneo nešto”, rekao je u službenoj izjavi.” I u kampanji takođe postoji ideja dijaloga među ljudima koji grade nešto novo. Zamišljao sam da možemo da napravimo kućicu od drveta u centru grada, svi zajedno, kao deca koja se igraju u parku. Zato što svi moramo da izgradimo ovu kuću ili da otkrijemo da naša planeta postoji, čak i tamo gde se čini da je nema ili je daleko.”
Tematski kviz o kolekciji i njenom procesu proizvodnje postavljen je na mreži na mobilnoj aplikaciji Gucci. Možete testirati svoje znanje i izgraditi sopstvenu virtuelnu kolibu tako što ćete pravilno odgovoriti na pitanja.