Jedno ime govori sve: David Beckham u novoj BOSS ONE Bodywear kampanji

Pripremite se za iznenađenje dok Beckham otkriva nove crne BOSS ONE bokserice

David Beckham u novoj BOSS ONE Bodywear kampanji

Brend lansira svoju novu kolekciju BOSS ONE Bodywear pod režijom čuvenog modnog fotografskog dua, Merta i Marcusa, a zvezda kampanje je jedan i jedini: David Beckham.

„Lansiranje BOSS ONE Bodywear kolekcije predstavlja još jedan značajan korak i novo poglavlje u našem dugoročnom strateškom partnerstvu sa Davidom Beckhamom, zvezdom nove BOSS kampanje za donji veš, dok brend lansira svoju kolekciju BOSS ONE Bodywear. Takođe, ovo je dokaz naše zajedničke posvećenosti stilu i izvrsnosti. Donji veš je kultni proizvod BOSS-a, a ovom kampanjom želimo da inspirišemo kupce i obožavaoce brenda širom sveta više nego ikada,“ izjavio je Daniel Grieder, CEO HUGO BOSS-a.

David Beckham u novoj BOSS ONE Bodywear kampanji

Kolekcija BOSS ONE Bodywear sastoji se od donjeg veša visokog kvaliteta za muškarce, uključujući bokserice, gaće, majice sa tankim naramenicama i T-majice u minimalističkim crnim i belim nijansama. Izrađeni od elastina i pamuka koji se prilagođava telu, proizvodi nude udobnost i samopouzdanje tokom celog dana.

David Beckham u novoj BOSS ONE Bodywear kampanji

Kampanja, koju je dizajnirala agencija Team Laird, vidi Merta i Marcusa kako primenjuju svoj prepoznatljiv filmski stil u fantastičnim snimcima i fotografijama Beckhama, kojeg gledamo kako dolazi u klasičnom sportskom automobilu i ulazi u stan u Njujorku. Beckham hipnotiše gledaoce dok se vraća kući nakon dugog dana u stan, uz pesmu „In the Air Tonight“. Pripremite se za odvažnost i elemenat iznenađenja dok Beckham otkriva nove crne BOSS ONE bokserice.

„Jednom sam rekao da su dani mog modelinga za donje rublje završeni, ali kada je BOSS podelio svoju ambiciju za ovu kolekciju i doveo moje dobre prijatelje Merta i Marcusa da snime kampanju sa svojim briljantnim kreativnim idejama, jednostavno nisam mogao da odbijem,“ rekao je David. „Nova BOSS ONE kolekcija je prelepo napravljena. Ponosan sam što podržavam BOSS u našem dugoročnom strateškom partnerstvu kroz ovu kampanju.“

David Beckham u novoj BOSS ONE Bodywear kampanji

Kako bi upotpunio Beckhamovu pojavu u BOSS ONE Bodywear kampanji, BOSS je 30. januara 2025. godine održao ekskluzivni događaj u Lightroom-u u Kings Cross-u, Londonu. Događaj, održan u zadivljujućem, podzemnom prostoru Lightroom izložbenog prostora, prikazao je BOSS ONE Bodywear kampanju posetiocima na ekranima pod uglom od 360°. Tokom večeri, impresivni light show, ispunio je prostor, dočekujući goste pri dolasku, stvarajući uzbuđenje za projekciju filma kampanje, a kasnije su svi bili pozvani na plesni podijum. Zlatni martiniji koje je pripremala luksuzna džin marka Seventy One i nastupi DJ-eva Marka Ronsona i Honey Dijona obogatili su spektakularnu večer.

David Beckham u novoj BOSS ONE Bodywear kampanji

Lansiranje BOSS ONE Bodywear podržava 360-stepeni marketinška kampanja. U premijeri za BOSS, Beckham će oduševiti publiku u bioskopima i kod kuće, pojavljujući se u BOSS ONE Bodywear kampanjama na velikom ekranu i na streaming platformama kao što su Amazon Prime, Netflix, HBO Max, Paramount Plus i Sky TV. Ogromne fotografije Bekama u njegovim BOSS ONE pojaviće se na bilbordima i na odabranim mestima sa velikim prometom, kao i u BOSS prodavnicama i prodavnicama širom sveta. Na društvenim mrežama, BOSS ONE Bodywear kampanja videće gotovo 100 talenata trenutka kako prikazuju svoje BOSS ONE na različitim platformama. Takođe, premijera za brend: BOSS ONE Bodywear automati za prodaju postaviće se na ključnim lokacijama u Evropi i SAD-u, prodajući proizvode iz kolekcije na zabavan i interaktivan način. Dodatno, više od 100 posvećenih pop-up prodavnica pojaviće se na premijum maloprodajnim lokacijama širom sveta, nudeći prvi deo BOSS ONE Bodywear kolekcije.

David Beckham u novoj BOSS ONE Bodywear kampanji

BOSS ONE Bodywear kolekcija biće dostupna na boss.com, u određenim pop-up prodavnicama, u BOSS prodavnicama širom sveta i putem odabranih BOSS distributera od 1. februara.

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.