
Jenna Ortega je doživela svoj Carrie Bradshaw trenutak, pojavivši se na crvenom tepihu u komadu koji je deo modne i pop-kulturne istorije.
Glumica je na premijeri svog najnovijeg filma “Hurry Up Tomorrow” u Njujorku (sasvim logično), nosila zauvek kultnu haljinu sa štampom novinskog teksta iz Dior kolekcije Johna Galliana za jesen/zimu 2000. Haljina je postala slavna zahvaljujući liku Sarah Jessice Parker, Carrie Bradshaw, u seriji Sex and the City.

Ortega je nosila haljinu sa spuštenim izrezom i asimetričnim rubom tačno onako kako je originalno dizajnirana, uz diskretne zlatne stiletto sandale, tanku zlatnu narukvicu i ogrlicu s priveskom. Kosu je nosila ravno, u svom prepoznatljivom “gothic glam” stilu, sa intenzivno naglašenim očima obojenim crnom olovkom. Na tepihu je pozirala sa kolegama iz filma, The Weekndom i Barryjem Keoghanom.

Modna scena obožava da se razvija sa vremenom, a opsesija novinskim printom i dalje traje: od modela na pisti jesen 2025. kod Emilie Wickstead koji su nosili „The Wickstead Times“, do „The Stella Times“ kod Stelle McCartney i kolekcije Matthieua Blazyja za proleće 2024. za Bottegu Venetu. I brojne zvezde – od Emily Ratajkowski do Kendall Jenner, pa i sama Sarah Jessica Parker u novije vreme – pokušale su da ožive najbolje trenutke Bradshawinog eklektičnog ormara punog brendiranih „investicionih komada“.
Prvi put smo videli Carrie u newspaper haljini u 17. epizodi treće sezone serije Sex and the City, kada iznenada upada u stan Mr. Bigovoj ženi, Natashi, kako bi priznala i izvinila se zbog afere sa Bigom. To je jedna od najnezaboravnijih scena cele serije – ne samo zbog skandala, već i zbog modne ikone. Izvinjenje je, naravno, prošlo loše, ali izgled? Taj je ušao u modnu istoriju kao feniks iz pepela.
Foto: Profimedia