Harper's Bazaar Srbija

Kim Kardashian je novo lice brenda Marc Jacobs

Pogledajte fotografije za jesenju kampanju u kojoj zvezda pozira ispred gumenih Kiki čizmica.

Nakon uspešnog niza kampanja za Mijom Khalifom, Kendall Jenner i Iris Law, za liniju Heaven, Marc Jacobs nastavlja saradnju sa celebritijima. U njegovoj poslednjoj kampanji, za jesen/zimu 2023, uloga glavne junakinje pripala je Kim Kardashian, osnivačici brenda SKIMS.

Zvezda koju modni svet u poslednje vreme nesebično prihvata, našla se ispred objektiva londonskog fotografa i filmadžije Tyrone-a Lebona, dok ju je stilizovao Alastair McKimm.

– Sveža kombinacija taktilnih tekstura, oversized silueta i polka dot printova, prvobitno napravljenih za pistu, sada su redizajnirane za garderober svake devojke, stoji u saopštenju brenda povodom nove kolekcije. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Marc Jacobs (@marcjacobs)

Kim pozira ispred ogromnih (naduvanih), dobro poznatih Kiki čizmica (od gume), koje i nosi u kampanji, dok drži kultne torbe brenda, Sack Bag i Curve Bag, koje se, osim u klasičnim, pojavljuju i u živopisnijim bojama.

Tekst: J. M. 

Fotografije: Profimedia, Instagram 

Najnovije