Harper's Bazaar Srbija

Levi’s se priključuje borbi protiv korona virusa

Gigant iz sveta teksasa doniraće novac brojnim organizacijama iz čitavog sveta…

27.marta, kako bi nam podigli raspoloženje i podržali umetnike, Levi’s je lansirao 5:01® Live, svakodnevnu Instagram Live Concert seriju. Pored toga, kompanija je odlučila da će donirati 500.000 dolara za ovaj program, direktno podržavajući kreativnu zajednicu. Prošlog petka, oni su najavili drugu fazu pomoći za borbu protiv pandemije korona virusa, koja uključuje donaciju od 3 miliona dolara, namenjenu zajednicama širom sveta koje su pogođene ovom katastrofom.

Umesto zvanične objave za medije, CMO Levi’s brenda, Jennifer Sey podelila je vesti svojim ličnim tonom u pismu koje je objavljeno na blogu slavnog brenda, deleći neke detalje o istoriji kompanije, kada se radi o pružanju podrške društvenim inicijativama.

“Integrisali smo fabirke na Jugu, pre nego što je to zakon od nas zahtevao. Bili smo prva Fortune 500 kompanija koja je ponudila partnerima istog pola beneficije, a ovaj trenutak predstavlja još jednu priliku da uradimo pravu stvar. U ovo teško vreme, ako se svi udružimo i damo sve od sebe, kao individue i kao kolektiva, možemo biti snažniji i izaći kao pobednici”, napisala je Sey.

Levi Strauss & Co. i Levi Strauss Foundation zajedno će fokusirati svoju monetarnu podršku na organizacije koje se bave marginalizovanim ljudima, koji će verovatno biti najviše pogođeni Covid-19 krizom. Oni su uključili u svoju priču i Chinese for Affirmative Action organizaciju, koja se bori protiv rasizma povezanog sa korona virusom, a koji je usmeren prema azijskoj zajednici. Pored toga, deo prče je i VisionSpring, koji proizvode zaštitnu opremu, kompanija Swasti iz Indije, koja pravi zaštitnu opremu za radnike iz Indije, Hubei Youth fondaciju i mnoge druge.

Naravno, Levi’s daje sve od sebe kako bi pomogli svojim zaposlenima i penzionisanim radnicima, osnivajući fond za pomoć upravo njima.

D.Ć.

 

Najnovije