Harper's Bazaar Srbija

Muze Nicolasa Ghesquiera u novoj kampanji Louis Vuitton

Louis Vuitton predstavio je reklamnu kampanju za sezonu jesen/zima 2020.

Autor je kreativni direktor ženske linije Louis Vuitton, Nicolas Ghesquiere. Po tradiciji, njegove muze postale su heroine reklamne kampanje: na slikama možete prepoznati Bond devojku, Leu Seydoux, sa nestašnom frizurom, Stacy Martin, britansku atletičarku Dinu Asher-Smith i ostale prijatelje brenda – 20 žena koje oduševljavaju i inspirišu Ghesquierea.

„Bilo mi je zanimljivo proširiti svoj rad na fotografiju, preći skroz od početka do kraja i sam završiti ovu kolekciju. Niko u ovoj galeriji portreta nije slučajno, sve sam žene lično izabrao. Želeo sam da se zbližim sa onima koje znam već duže vreme, a istovremeno da kombinujem najrazličitije aspekte Louis Vuittona “, dizajner priča o novom iskustvu.

Stajling svake junakinje upotpunjuje i kultna Louis Vuitton torba: od klasičnih Capucines do ovogodišnje Pont 9 u koju su se Alicia Vikander, Sophie Turner i Chloe Grace Moretz već zaljubile.

Preporučujemo da obratite pažnju na model Dauphine. Moderno, ali dovoljno prostrano, ovo tumačenje „poštarske torbe“ pravi je hit za predstojeću jesen/zima sezonu. U novoj verziji prepoznatljivog monograma, možete videti delikatnu inovativnost dizajnera: sada se između četiri latice nalazi natpis ” Since 1854 ” – godina kada je Louis Vuitton prvi put osnovao porodičnu firmu, a danas – jedan od najskupljih brendova na svetu.

foto:bazaar.ru

Najnovije