Harper's Bazaar Srbija

Naomi Osaka je imenovana za ambasadorku brenda Louis Vuitton

Gem, set, meč...

Prolećna kampanja Louis Vuittona 2021. godine je grend slem. Nicolas Ghesquiere, kreativni direktor francuskog luksuznog brenda, izabrao je japansku tenisku šampionku Naomi Osaku kao ambasadorku brenda i zaštitno lice svoje najnovije kolekcije.

Saopštenje dolazi nakon transparentne godine za Osaku, osvajanja Otvorenog prvenstva SAD 2020, kao i držanja titule najplaćenije sportistkinje na listi magazina Forbes. Zajedno sa skupljanjem brojnih trofeja i počasti, Osaka je koristila svoju platformu da istakne reformu socijalne pravde. Tokom Otvorenog prvenstva SAD, Osaka je nosila maske za lice sa imenima Trayvon Martin, Elijah McClain, Ahmaud Arbery, George Floyd. Takođe je govorila u znak podrške pokretu Black Lives Matter: „Pre nego što sam postala sportistkinja, ja sam crnkinja.“

„Naomi je izuzetna žena koja predstavlja svoju generaciju i takođe je uzor svima“, rekao je Ghesquiere u izjavi. „Njena karijera i ubeđenja su inspirativni. Zadivljen sam Naomi, ona ostaje verna sebi i ne kompromituje svoje vrednosti.“

Kampanja sa Louis Vuitton najnovija je u nizu partnerstava koje je Osaka sklopila sa modnim brendovima. Prošlog februara sarađivala je sa japanskim dizajnerom Hanako Maedom i brendom Adeam na capsule kolekciji za sezonu jesen 2020. a u decembru je debitovala sa linijom tašni sa Strathberry brendom.

Ipak, Osaka priznaje da je Louis Vuitton njen najveći uspeh do sada. „Pored tenisa, moja najcenjenija strast je moda i nema brenda koji je ikoničniji od Louis Vuittona “, rekla je Osaka. „Čast mi je raditi sa Nicolasom – on je dizajner kome se toliko divim i delimo uzajamnu ljubav prema japanskoj kulturi i stilu. Postati globalni ambasador brenda za mene je zaista ostvarenje sna.“

Za kampanju, Osaka nosi haljinu sa asimetričnim naborima na prednjim delovima u grafičkom printu. Snimio je Ghesquiere, a na slici se nalazi i jedna od ikonskih torbica Louis Vuitton-a sa monogramima.

Zabavnu priču podelila je na svom Instagramu: “Prvi put sam mami kupila LV torbu kada sam imala 16 godina kao rođendanski poklon i to je nekako već tradicija“, napisala je Osaka na Instagramu, slaveći lansiranje kampanje. „Da li ovo nazivam trenutkom punog kruga? Da.”

Harper’s Bazaar US

Najnovije