Zara predstavlja kampanju kolekcije proleće/leto 2020.
Kolekcija jednostavnih odevnih predmeta koji su oda luksuznom grunge stilu: mekani baršun koji se nosi preko bluza i sjajne brokatne suknje pomešane sa kariranim komadima, predimenzioniranim džemperima sa pletenicama i robusnim kožnim čizmama.
Nova reklamna kampanja je veličanstveno komponovana mešavina elegancije, nonšalantnog stava i ženstvenosti. Boho šik raspoloženje je uobičajena nit crno-belih kadrova koje je fotograf Steven Meisel snimio sa umetničkom režijom Fabiena Barona i stajlingom Karla Templera.
Slike podsećaju na drevne freske, retro atmosferu koja namiguje na platnima gde modeli umesto srednjovekovne ili klasične odeće nose čipkane komade i baršunaste detalje. Upravo materijal postaje apsolutni akter nove kolekcije: brokat, baršun, saten i čipka čine paletu materijala pomoću kojih se stvara svaki odevni predmet. Konusne siluete, nestrukturirano krojenje i osećaj fluidnosti lajtmotiv su nove kolekcije Zara za proleće/leto 2020. godine.