Novi kreativni pravac brenda Burberry

Daniel Lee je otkrio svoju viziju za ovaj brend, a evo kako ona izgleda

Čini se da Burberry obnavlja svoju vezu sa modernom Britanijom u svojoj novoj kampanji, koja je snimljena između londonskih znamenitosti Trafalgar skvera i Albertovog mosta i predstavlja široku postavu britanskih talenata. Reperi Shygirl, John Glacier i Skepta zajedno sa fudbalerom Raheemom Sterlingom, glumicom Vanessom Redgrave i modelom Lennonom u kampanji koju je fotografiosao Tirone Lebon. Korejska glumica Jun Ji-hiun i model Liberty Ross takođe su akteri ove kampanje.⁠

Uporedo sa kampanjom, Burberry je otkrio novi logo. Karakterišu ga izdužena, suptilno zakrivljena slova u kontrastu sa kockastim sans-serif logom koji je bio prisutan i ranije. Brend je takođe objavio redizajn svog logotipa konjičkog viteza sa zastavom na kojoj piše „Prorsum“ (latinski „Napred“). Prvi put je predstavljen 1901. godine, a taj motiv je bio ključni potpis za Burberry tokom godina procvata robnih kuća tokom 2000-ih, ali je retko bio korišćen poslednjih godina.

Ova kampanja rađena je pod kreativnom palicom Daniela Leea, koji je odnedavno preuzeo vođstvo od Riccarda Tiscia i predstavlja njegovu viziju ovog brenda čiju će prvu reviju prikazati u Londonu na Nedelji mode krajem meseca, koju jedva čekamo da vidimo.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Burberry (@burberry)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Burberry (@burberry)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Burberry (@burberry)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Burberry (@burberry)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Burberry (@burberry)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Burberry (@burberry)

Tekst: A. N.

Foto: Profimedia

Najnovije