Pletene maksi haljine i kožni kaputi: moderna feministička garderoba prema Gabrieli Hearst

Prva kolekcija Gabriele Hearst nakon preuzimanja kreativnog kormila brenda Chloe. 

Gabriela Hearst je ovu godinu dočekala u novom svojstvu: prošlog decembra imenovana je za kreativnu direktorku brenda Chloe. Status dizajnerke velike francuske kuće nameće svoja ograničenja, pa je nakon toga, izuzetno važno ostati svoj. Sudeći po prvoj kolekciji nakon imenovanja, Gabriela Hearst se uspešno izborila sa ovom stavkom.

Svi njeni ikonični elementi i reference pojavili su se u kolekciji. Prvo, naravno, feminizam, koji joj je pri srcu. Prema Gabrieli Hearst, kolekcija je inspirisana Hildegardom iz Bingena, monahinjom, igumanijom manastira koji je stvorila, kompozitorkom, pesnikinjom i vidovnjakom. Da je feminizam već postojao u 11. veku, ona bi definitivno bila njegova ikona. Na mnogo načina, već u srednjem veku, ona je otvorila put mnogim ženama. Istina, sva njena dostignuća prepoznata su tek mnogo vekova kasnije. 2012. godine papa Benedikt XVI dodelio joj je titulu doktora Katoličke crkve – ali, kako kažu, bolje kasnije, nego nikada.

Verovatno je upravo odeća katoličkih monahinja diktirala stroge forme i suzdržane boje kolekcije: duge pelerine, ogrtači i zatvorene maksi-haljine jasno su odisale pomenutim referencama. Tu se mogu uključiti i skromni višeslojni kompleti: haljine preko pantalona, košulje preko rolke. 

Drugi važan element u univerzumu Gabriele Hearst je ekologija. Moda nije „najzeleniji“ posao, ali Gabriela Hearst nastoji da je učini boljom. Njena prošla kolekcija napravljena je od 40% recikliranih ili ostataka tkanina, dok u novoj sezoni ona zauzima isti pristup. Na kraju, ovo ju je na neki način dovelo u Chloe, kome su već dugo bile potrebne promene i kretanje u ovom pravcu.

I još jedna stvar su koreni Gabriele Hearst. Dizajnerka je iz Urugvaja – i ni na trenutak ne zaboravlja na rodnu zemlju. Kolekcija sada uključuje tradicionalne urugvajske ogrtače nalik na pončo. Ovog puta, ručno su ih plele žene iz Manos del Uruguay. Ogrtači su ukrašeni cvećem, koje je 12-godišnja ćerka Gabriele Hearst nacrtala specijalno za kolekciju. 

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.