Harper's Bazaar Srbija

Postoji li nešto što je “previše seksi”? Helena Christensen u izazovnom donjem rublju sa svoje 52 dokazuje da ne

Legendarna manekenka nema problem sa izazovnim pozama, još manje izazovnim komadima odeće - ako ovo što imamo priliku da vidimo na njoj, možemo tako nazvati.

Uz veliku petorku, lepa Helena žarila je i palila tokom 90-ih, a niko ovo (žarenje i paljenje) ne bi bolje uradio od nje u čuvenom spotu “Wicked game” Chrisa Isaaka.

Svojim poslednjim setom fotografija, 52-godišnja manekenka dokazuje nam da je “game” deo i dalje i te kako prisutan ali i onaj “wicked”.

Helena Christensen i dalje je u modnoj igri i način na koji to postiže poprilično je nevaljao.

Danska manekenka zaštitno je lice aktuelne “Icons” kampanje britanskog brenda donjeg rublja Coco de Mer.

Donji veš ovog brenda poznat je po formama koje maksimalno ističu seksepil. Baš svaki od njihovih komada bez problema bi se mogao naći u nekoj od scena “50 nijansi sive”, za dodatno podgrevanje atmosfere.

Kada uz sve to dodate i jednu od najpoznatijih supermodela iz ere 90-ih, a potom ona lično, kao kreativni direktor editorijala učestvuje u osmišljavanju kompletnog look-a, te dajući još intimniji pečat priči fotografije uz pomoć asistenta snimi sama u svom domu u Njujorku, možete biti sigurni da imate proizvod koji je ne instant kupljen, već u najavi raspordat.

Tekst: M.B.

Foto: Profimedia

Najnovije