Prada donosi virtualnu realnost u naše domove

Započeta kao inovativna inicijativa koja ima za cilj da poboljša iskustvo kupovine, Prada Virtual Reality prilagođava se trenutnoj situaciji smanjenog društvenog kontakta i želi da nastavi da privlači fanove brenda. Niz sadržaja, koji su dostupni na popularnim platformama, uključujući YouTube VR i VEER, vodiće korisnike u očaravajuća putovanja kroz svet Prade sa zaustavljanjima na nekoliko lokacija, uključujući prodavnice brenda u Tokiju, Njujorku i Los Anđelesu, kao i Fondazione Prada u Milanu i Veneciji.

Koristeći tehnologiju virtuelne stvarnosti, korisnici će takođe imati priliku da bliže pogledaju kolekciju Prada proleće 2020. i otkriju tajne projekta Made to Measure, kao i umetničko pravljenje kolekcije Prada za muškarce.

Lansiranje ovog projekta odražava trenutni fokus brenda na inovacije i digitalizaciju. Među nekoliko inicijativa koje je kompanija razvila, Prada Group je u maju potpisala partnerstvo sa vodećom platformom za upravljanje iskustvom kupaca Sprinklr, a s ciljem jačanja digitalne kulture unutar kompanije. Sa sedištem u Njujorku, Sprinklr je globalna softverska kompanija sa više od 1.800 zaposlenih koji pomažu brendovima u 150 država.

wwd.com

 

Najnovije