
Na jednom od najznačajnijih modnih događaja, milanskoj Nedelji mode, domaći brend PS Fashion predstavio je DONNA 9to5 kapsula kolekciju na reviji ,,Once to watch“ u okviru Flying Solo selekcije. Revija je održana u prestižnom Four Seasons hotelu u Milanu, a publika je imala priliku da vidi osam pažljivo odabranih autfita koji reinterpretiraju poslovni šik u savremenom duhu.


DONNA 9to5 kolekcija donosi novu viziju poslovne mode – otmenu, funkcionalnu i transformativnu, namenjenu ženi koja svoje samopouzdanje izražava kroz stil, kako od 9 do 5, tako i van poslovnog okvira. Samu kolekciju pratiće istoimena kampanja, uz naglasak na modnu individualnost u uniformisanom korporativnom svetu.
U Milanu je snimljen i ekskluzivni editorijal, koji će dodatno osvetliti duh kolekcije.


„Velika nam je čast što smo baš u Milanu, prestonici mode, mogli da predstavimo svoj rad. DONNA 9to5 capsula kolekcija je omaž savremenoj ženi koja poslovni stil koristi kao alat slobode. Verujemo da smo ovom prezentacijom napravili značajan korak ka međunarodnom pozicioniranju našeg brenda,“ istakli su iz PS Fashion-a.
Podsetimo, PS Fashion je jedan od najvećih domaćih modnih brendova, zastupljen u više od 100 maloprodajnih objekata i prisutan na šest tržišta regiona.



Foto: PS Fashion