U slavu zeca: Kako poznati brendovi proslavljaju Kinesku novu godinu

2023. je po kineskom kalendaru godina zeca, koji je postao simbol kapsula kolekcija mnogih modnih kuća.

Modni dizajneri obožavaju Kinesku novu godinu, koja ove godine počinje 22. januara i traje do 10. februara 2024. U godini je zeca, koji se u Kini smatra znakom dugovečnosti i sreće, a koji se sada, kao motiv, nalazi na odeći i aksesoarima mnogih modnih brendova.

Jedna od najčešće korišćenih boja u lunarnim kolekcijama poznatih dizajnera jeste crvena, koja se u Kini koristi za ukrašavanje domova oko Nove godine jer se veruje da tera zle duhove.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Acne Studios (@acnestudios)

Možda je najinteresantniju kolekciju posvećenu Kineskoj novoj godini napravio brend Acne Studios, udruživši snage sa keramičarkom Apollinarijom Broche (iz Stokholma). U duhu godine pred nama, kapsula kolekcija modne kuće prati avanture zeca koji se zove Bun Bun, i donosi osećaj radosti, igre, festivalske atmosfere.

Osim odeće tu je i nakit, a šarmantnu kolekciju prati serija radova Apollinarije Broche, među kojima su Bun Bun skulpture, na kojima je jednooki zec uhvaćen u različitim varijacijama i situacijama, od kojih se, samo u jednoj, sakrio u Musubi torbu brenda. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Acne Studios (@acnestudios)

Zavirite u Acne Studios x Apollinaria Broche lunarnu kampanju (proizvodi će se naći u prodaji 16. januara), a u nstavku pogledajte i to kako Kinesku novu godinu vide drugi modni brendovi, među kojima su Valentino, Loewe, Gucci. 

Gucci 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @gucci

Loewe 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LOEWE (@loewe)

Tommy Hilfiger

Ambush 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by AMBUSH® (@ambush_official)

Tekst: J. M. 

Fotografije: Profimedia, Instagram 

 

Najnovije