Modni dizajneri obožavaju Kinesku novu godinu, koja ove godine počinje 22. januara i traje do 10. februara 2024. U godini je zeca, koji se u Kini smatra znakom dugovečnosti i sreće, a koji se sada, kao motiv, nalazi na odeći i aksesoarima mnogih modnih brendova.
Jedna od najčešće korišćenih boja u lunarnim kolekcijama poznatih dizajnera jeste crvena, koja se u Kini koristi za ukrašavanje domova oko Nove godine jer se veruje da tera zle duhove.
Možda je najinteresantniju kolekciju posvećenu Kineskoj novoj godini napravio brend Acne Studios, udruživši snage sa keramičarkom Apollinarijom Broche (iz Stokholma). U duhu godine pred nama, kapsula kolekcija modne kuće prati avanture zeca koji se zove Bun Bun, i donosi osećaj radosti, igre, festivalske atmosfere.
Osim odeće tu je i nakit, a šarmantnu kolekciju prati serija radova Apollinarije Broche, među kojima su Bun Bun skulpture, na kojima je jednooki zec uhvaćen u različitim varijacijama i situacijama, od kojih se, samo u jednoj, sakrio u Musubi torbu brenda.
Zavirite u Acne Studios x Apollinaria Broche lunarnu kampanju (proizvodi će se naći u prodaji 16. januara), a u nstavku pogledajte i to kako Kinesku novu godinu vide drugi modni brendovi, među kojima su Valentino, Loewe, Gucci.
Gucci
Loewe
Tommy Hilfiger
Ambush
Tekst: J. M.
Fotografije: Profimedia, Instagram