Harper's Bazaar Srbija

Chanel’s New Boy: Timothée Chalamet novo je lice parfema Bleu de Chanel

Glumac je postao ambasador francuske modne kuće.

Timothee Chalamet, američki glumac francuskog porekla, postao je zaštitno lice kultnog Chanel parfema za muškarce, Bleu de Chanel, a samo jedan pogled na prve fotografije iz kampanje, dovoljan je da se shvati zašto je on savršen izbor za to. 

Kao neko ko uporedo sa karijerom gradi i status prave modne ikone: zvezda je filmova Zovi me svojim imenom, Kosti i sve Male žene, Francuska depeša, Dina (krajem ove godine očekuje nas drugi deo kultnog filma), imenovan je prijateljem kuće Cartier ujesen 2021, bio je co-host Met Gale 2021, kada se udružio sa dizajnerom Haiderom Ackermannom i kreirao duks, čiji je novac od prodaje išao ženama i deci u Avganistanu, a u oktobru 2022, postao je prvi muškarac koji je slikan solo na naslovnoj strani britanskog modnog magazina Vogue.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial)

Reklamu za parfem Bleu de Chanel snimao je jedan od Timotheejevih omiljenih reditelja, Martin Scorsese, na ulicama Njujorka, a gledaćemo je tek na jesen 2023. Fotografije je radio Mario Sorrenti i videćemo ih u junu. Do tada gledamo male isečke sa snimanja i tek ponekoliko slika koje su se pojavile na instagramu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial)

Inače, prva toaletna voda Bleu de Chanel lansirana je 2010, a napravio ju je parfimer Jacques Polge. Parfemska voda istog imena pojavila se 2014, koja se u moru drugih muških mirisa izdvojila aromatičnim drvenastim notama koje se na neočekivan način mešaju sa citrusima, otvarajući nove mirisne horizonte.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial)

Tekst: J. M. 

Fotografije: Profimedia, Instagram 

Najnovije