Harper's Bazaar Srbija

Ponovo jaše: Adam Driver rekreira lik kentaura u Burberry kampanji za parfem

Ovo je njegova najvrelija uloga do sada i na našu veliku radost, opet je gledamo.

Američki glumac Adam Driver, kojeg smo poslednji put gledali u ulozi Maurizija Guccija u filmu House of Gucci, reprizirao je najvreliju ulogu u životu – kentaura u reklamnoj kampanji kuće Burberry za miris Hero.

Note borovine sada su pojačane, a nova parfemska voda malo više miriše na more, so i slobodu.

U videu koji traje samo jedan minut Driver se prvo  trka sa konjem, nakon toga zajedno plivaju u moru, a onda se, u jednom trenutku, glumac spaja sa životinjom i pretvara u kentaura. Sve deluje prilično senzualno, zavodljivo, divlje i slobodno, a celom videu posebnu atmosferu daje muzika, za koju je bila zadužena FKA Twigs.

U reklami čujemo umetnicu kako peva, al ii Adamov glas koji poručuje: “It takes courage to embrace your extraordinary” (Potrebna je hrabrost da prigrlite svoju izuzetnost).

– Želeo sam da Burberry Hero objedini muškost, da bude kombinacija iskonskih ljudskih i životinjskih instinkta, ali i da kanališe dualnost između snage i osetljivosti. Driver ima neverovatnu dubinu u artikulisanju onoga što danas podrazumieva pojam muškosti, pokazuje kako snaga može biti suptilna, a da emocije, kao takve, mogu označavati snagu, rekao je kreativni direktor modne kuće Burberry i idejni tvorac ovog spota, Riccardo Tisci.

Fotografije za kampanju uradio je čuveni Mario Sorrenti. 

Tekst: J. M. 

Fotografije: Profimedia, Instagram, YouTube

Najnovije