7 “Pride” brendova zbog kojih smo ponosni na nove trendove

Svakog juna slavimo mesec ponosa ili preciznije “Pride” mesec. Prvi letnji mesec u godini podseća nas na to zašto je važno da slavimo svoju, ali i tuđu individulanost.

Dobrano smo zagazili u eru kada je biti drugačiji i izgledati drugačije, konačno postala prednost. Vrednost autentičnosti sada je zasluženo na pijedestalu, a netpično za standarde na ceni.

Naravno, sve ovo i dalje je daleko od vrednosti koje bi uveliko trebalo da se podrazumevaju, no važno je da smo na putu ka svetlijoj budućnosti i zato je još važnije da se ovih vrednosti podsećamo. Ali i da ističemo sve ono što se u ovoj oblasti razvija, odvažno hrleći ka perspektivnoj budućnosti, ne želeći ni sekund da se zadržavamo ili okrećemo ka izuzetno neslavnoj prošlosti.

Zato je divno spojiti ovu vrstu individulanosti sa pomeranjem granica ljubavi, koja nikada nije ni trebalo, niti smelo da ima granice.

Naposletku, kada ljubav prema drugima i sebi samima spojimo sa ljubavlju prema planeti koju svi skupa nastanjujemo, onda možda zasita možemo reći da je evolucija na dobrom putu, onom koji obećava.

Zato smo odlučili da vas upoznamo sa brendovima koji neguju upravo ovu strategiju. Istaknute vrednosti LGBT zajednice i princip održivosti, te eco-friendly pristup modi.

Jedan od brendova koji se posebno ističu u ovom domenu svakako je američki brend Wildfang, poreklom iz Portlanda. Wildfang su poznati po modernoj rodno-neutralnoj odeći. Svoje mesto u modnom svetu našli su zahvaljujući prilagođavanju muške odeće ženskom stilu i potrebama, te svakako dodavanjem sopstvenih jedinstvenih detalja i elemenata.

Ono što se takođe ističe kao posebna stavka kod ovog brenda, jeste podrška brojnim dobrotvornim organizacijama, pridržavanje principa održivosti, dok kompletna kompanija ispunjava standarde za očuvanje energije i vode, te upravljanje otpadnim vodama.

Potom tu je brend iz Sijetla, koji je sada već uveliko poznat diljem sveta – TomboyX. Osnovale su ga dve “tomboy” devojke kako sebe predstavljuju, predivne Fran i Naomi. Devojke su objasnile kako je brend nastao iz čiste potrebe za kvalitetnim vešom koji odgovara svim veličinama i oblicima, te generalno neutralno određenim identitetom ali sa velikom potrebom za iskazivanje ličnosti kroz zanimljiv ili efektan dizajn, te pružanje podrške svim mogućim vrednostima i principima na kojima se zasniva održiva moda.

Ovo su naravno samo neki od (za sada) malih brendova koji su se usudili da naprave veliki iskorak i koji su napravili još veći uticaj na celokupan pristup svetu mode, aksesoara, ali i lepote, te  naših potreba.

Tekst: Maja Bunćić

Foto: Shuterstock, Instagram

 

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.